AndroidHealthClinic

zomerlijff

mooiiiboy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
heyy ik ga over 3 weken op vakantie en wil graag met een mooi lichaam kunnen rondlopen daar, hoe kan ik een sixpack krijgen snel, ik had al gehoord over growth hormone ofzoiets maar zijn er ook goede oefeningen ofzo

Wat is dat toch met al die trolls laatste tijd.

om eraan toe te voegen, ik heb denk ik redelijk goede genen want ben al gespierd en heb veel definitie

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

ga je dat ook nog zeggen?

Hejj man, alles goed? Toen ik in de jilla zat kreeg ik binnen 3 week echt gewoon six pack. Gewoon niks eten en 200 push ups en 200 sit ups doen! Wollah resultaat

.

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

ben je serieus trouwens?

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Hejj man, alles goed? Toen ik in de jilla zat kreeg ik binnen 3 week echt gewoon six pack. Gewoon niks eten en 200 push ups en 200 sit ups doen! Wollah resultaat
ik heb 4 maanden jeugdettentie gezeten, zonder resultaat:(

.

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

ben je serieus trouwens?

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

ik heb 4 maanden jeugdettentie gezeten, zonder resultaat:(

Ahh swagger jij eet teveel, gewoon niks eten. Water! Water is de sleutel tot succes, wollaa ik zeg jou swa water.

ik ben berbers in de bergen hebben ze geen water

wel echt de meest gefaalde troll ooit.

Je bent wel een beetje aan de zware kant. Zou toch wat minder gaan eten als je een sixpeck wilt.

inderdaad, fat f**k

• Topic Starter Topic Starter
als jullie jaloers zijn hoeven julie niet te gaan haten

niet naar deze swekkers luisteren, je moet drie maal dagelijks calve pindakaas met stukjes noot op je buik smeren, na een week heb je gegarandeerd een sixpack.

Doe niet zo gek joh, idioot!

Dan verlies je gelijk de natty status.

Je zal een keuze moeten maken..

1) Pindakaas op je buiksmeren -> dikke abs -> hierna ben je dus niet meer naturel
2) Geen pindakaas -> geen sixpack

Ik ben nu op dag 6 en merk dat mijn VP ongeveer 3% is gedaald. Ik ga nog even door! :)

wel echt de meest gefaalde troll ooit.

Ja idd, doe je dan voor als homo met een toepasselijke avatar erbij. Dan trek je misschien nog wat kijkers :p

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Je zal een keuze moeten maken.. 1) Pindakaas op je buiksmeren -> dikke abs -> hierna ben je dus niet meer naturel 2) Geen pindakaas -> geen sixpack Ik ben nu op dag 6 en merk dat mijn VP ongeveer 3% is gedaald. Ik ga nog even door! :)

Hardcore all the way !

• Topic Starter Topic Starter
niet naar deze swekkers luisteren, je moet drie maal dagelijks calve pindakaas met stukjes noot op je buik smeren, na een week heb je gegarandeerd een sixpack.

ben jij dat echt op je avatar? wat is jou trainingsschema dan

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

laat me raden je gebruikt ook eiwitten, zo kan ik t ook

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Ja idd, doe je dan voor als homo met een toepasselijke avatar erbij. Dan trek je misschien nog wat kijkers :p

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Hardcore all the way !

ik zou je rustig houden met je 17%

Gast beter stop je.
Iedereen heeft je allaaaaaang door :roflol:

Zielige troll ..

Terug
Naar boven