MuscleMeat

zomerlijff

heyy ik ga over 3 weken op vakantie en wil graag met een mooi lichaam kunnen rondlopen daar, hoe kan ik een sixpack krijgen snel, ik had al gehoord over growth hormone ofzoiets maar zijn er ook goede oefeningen ofzo

Een sixpack kan je ook per direct krijgen!
Teken 6 blokken op je buik met een viltstift

Problem solved.

0106f595e490a515ae94dbb7766be0d2.jpg

Zelf draag ik deze altijd onder mijn veel te strakke shirtjes.

opgerot

Zomer!

Koop Amino Energy, 500 scoops in de ochtend door je pindakees en in de avond voor gegarandeerde sick pek.

ben jij dat echt op je avatar? wat is jou trainingsschema dan ---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ---------- laat me raden je gebruikt ook eiwitten, zo kan ik t ook ---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ---------- ik zou je rustig houden met je 17%

Haha voor jou het tegendeel met je 47 kg
:wl:

ben jij dat echt op je avatar? wat is jou trainingsschema dan

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

laat me raden je gebruikt ook eiwitten, zo kan ik t ook

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

ik zou je rustig houden met je 17%

Natuurlijk is hij dat echt op de avatar, kali muscle ik zweer! Idd best wel cheater met die eiwitten, al dat vlees en eieren... nooit mee beginnen!! Voor je het weet ga je er dood aan!! Helemaal gelijk dat jij het op die manier ook zou kunnen, voor je het weet ben je de nieuwe mister Olympia met die eiwitten!
En 17% vet... hoho, dat zal dan bijna net zo'n fatso als ik zijn! Nooit aan beginnen dat bulken, cutten is wat jij nodig hebt!

Terug
Naar boven