XXL Nutrition

Zondag 13 febr. BB-ers op tv Canvas (Belgie 2)

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
Aanstaande zondag 13 feb. om 21.05u is er op Canvas (België 2) een aflevering van De gekke wereld van Louis Theroux, speciaal gewijd aan bodybuilders in de VS. Als dit draadje teveel wegzakt, zal ik het tegen het einde van de week wel een keer "omhoogbumpen", voor de vergeetachtigen.

De inhoud:
"Reisprogramma waarin de Britse Amerikaan Louis Theroux op zoek gaat naar bizarre manifestaties van de Amerikaanse en later ook de internationale subcultuur.
Vandaag: "Theroux bij de bodybuilders"
Louis Theroux is zelf niet van de struiste, maar wil daar iets aan doen door zich onder te dompelen in de subcultuur van de extreme bodybuilding."

Zelf al eens gezien. Die Louis Theroux neemt op het laatst gewoon een paar Ph capsules in :D

he thanks man. Ik schrijf het direct in mijn "school"agenda :D

Oeeee thx bro. Staat genoteerd :thumbs:

Ik zal zeker even kijken. :cool:

Bedankt ! :thumbs: , ga kijken :dance:

volgens mij heb ik die al gezien, is dat niet dat ze op een gegeven moment naar zon gold gym gaan met zn 2en

Het is al een paar keer op TV geweest.

Volgens mij loopt hij ze ook een beetje af te zeiken en met ze te spotten.

waar een reportage die de wereld belachelijk maakt? of toch eerder leuk??
anyway kga wel eens checken

ja die grote werd boos op gegeven moment :D

Man-Mountain zei:
volgens mij heb ik die al gezien, is dat niet dat ze op een gegeven moment naar zon gold gym gaan met zn 2en

Idd, met zo'n dikke beer die een fotoshoot gaat doen met een mokkel :cool:

Idd hij ging toen pro hormonen met die gast halen :) dus met hard trainen/eten en deze PH word ik net zo groot als jij vroeg die nog? Ze AS liet die bb maar niet zien ;)

juist die heb ik ook al een x gezien, afgelopen zomer vakans een x, dan gaat hij met die man mee die zo moeilijk loopt, omdat ze benen helemaal tegen elkaar aan zitten en met zoon man-wijf mee
die wil ik wel nog een x zien

• Topic Starter Topic Starter
Up!

Ik had gister aankondiging op tv gezien... ik ga zeker kijken...

ik zit nu al helemaal te bibberen achter mijn tv :)

OK dan, lachen!

Zijn altijd grappige reportages die die maakt, en het zijn ook echte mafkezen waar die bij terecht komt.

Keertje was ie bij zo'n WWF worstelschool, op het laatst liep die te kotsen omdat ie het niet meer trok, zo'n gast achter hem aan, hem verrot schelden, voor homo uitmaken enzo :D

ik ben iig benieuwd of het positief zal zijn

Het is Louis Theroux dus het is alles in het belachelijke trekken, verwacht je maar niet aan een positieve bb docu :D

Terug
Naar boven