AndroidHealthClinic

Zondag 13 febr. BB-ers op tv Canvas (Belgie 2)

Vond het een super leuk programma om te zien, had van mij nog wel langer mogen duren :D

Vond Maria idd niet mooi, was net een vent! Vond wel dat die BBster allemaal erg goede fysieken hadden, maar de vrouwelijkheid is eraf (helemaal in die kop van Maria).

En die Guy was :lick: :lick: wat een lekker ding!

Vond het ook wel apart om alles weer eens terug te zien. Ben in september ook nog in Zuid California geweest en ze gingen naar dezelfde supplementenshop als waar ik kwam en natuurlijk Gold's Gym! Heb ik ook nog een aantal keren getraind. Erg gaaf om dat weer te zien!

eq_909 zei:
Respect voor de discipline van de vrouwen, maar van mij mogen ze nog steeds van de mannelijke hormonen afblijven ;)

Sterk androgene middelen moeten ze inderdaad wat voorzichtiger mee zijn. Kijk die Tatiana was ook huge, maar lijkt verder nog een beetje op een vrouw.

Jammer dat we niet wat meer mannen gezien hebben. Charles vond ik nml niet zo boeiend... :rolleyes:

Aimee zei:
Vond het een super leuk programma om te zien, had van mij nog wel langer mogen duren :D

Vond Maria idd niet mooi, was net een vent! Vond wel dat die BBster allemaal erg goede fysieken hadden, maar de vrouwelijkheid is eraf (helemaal in die kop van Maria).

En die Guy was :lick: :lick: wat een lekker ding!

Vond het ook wel apart om alles weer eens terug te zien. Ben in september ook nog in Zuid California geweest en ze gingen naar dezelfde supplementenshop als waar ik kwam en natuurlijk Gold's Gym! Heb ik ook nog een aantal keren getraind. Erg gaaf om dat weer te zien!

Yuck, vond die Guy echt een simpel mannetje en die rare stem helpt ook niet echt. Verder IMO ook zwakke traps en schouders.

ze laten wel meteen de extremen zien, vind ik toch jammer. Waarom hebben ze mij of Axestream niet geïnterviewd?

maria 'gebruiken nee hoor dat doe ik niet misschien anderen vrouwen maar ik niet'

ik vond het niet echt super ging bijna alleen over vrouwen maar informatie zat er niet in
maar was leuk om een keer te zien

roxxe zei:
idd jammer dat de beloningen niet evenredig zijn met de inspanningen en dat ze dan zulke "neven-activiteiten" moeten doen

Voor de mannen is het ook niet bepaald een vetpot, alleen de absolute top verdient een aardig centje. Guy heeft volgens mij ook al wat bana's afge***** voor z'n roids.

jordy zei:
maria 'gebruiken nee hoor dat doe ik niet misschien anderen vrouwen maar ik niet'

ik vond het niet echt super ging bijna alleen over vrouwen maar informatie zat er niet in
maar was leuk om een keer te zien

Z'n programma's zijn nooit informatief. :p

boogie zei:
ze laten wel meteen de extremen zien, vind ik toch jammer. Waarom hebben ze mij of Axestream niet geïnterviewd?

Ach, 't is een humoritisch programma, geen Zembla ofzo. Hij maakt grappen, maar is nooit onbeschoft.

klopt.
en wat purple zegt is ook al waar!
haha, opzich vond ik het wel een leuk programma en het was goed dat ze de bb'rs aan het woord lieten.
leuk om te zien!

hha..ik vond dat ze egt zielig waren over het gebruik van riods.

maarja, die golds gym wil ik ook wel een keer heen..

Had hem wel eens eerder gezien..
Wel aardige docu...
Die vrouwtjes zagen er wel extreem groot uit, maar vergeet niet dat dit de zwaargewichten waren!
Persoonlijk vindt ik ze te gespierd, maar respect en bewondering voor hun doortzet heb ik zeker :thumbs:

Gym leek idd wel nice :) en ook die winkel waar ze eerst binnengingen met al die "supplementen"

Nadeel van deze reportage was volgens mij: neem hormonen, train een jaartje en je bent breed... Ze zouden een echte BB'er moeten volgen en laten zien wat ze allemaal moeten doen, vooral eten dan en wat voor karakter daarvoor nodig is.

En ook: bodybuilders zijn geen gezonde mensen omdat ze geen koolhydraten binnen krijgen... als je in de cut zit misschien wat minder kh maar toch nooit dat het ongezond word...

Maar jah, amerikanen zijn volgens mij een minder intelligent volkje... in virginia krijg je zelfs 50 dollar boete als je de string ziet boven je jeans... (voor alle duidelijkheid, bij de girls hé!:), hoe debiel kunde zijn?)

Die "meiden"... toch liever fitness-girls dan :)

wat lekker negatief terug :rolleyes: dood op je dertigste als je kuurt,heel ongezonde dieeten :rolleyes:

DiSTuRBeD zei:
Gym leek idd wel nice :) en ook die winkel waar ze eerst binnengingen met al die "supplementen"

Nadeel van deze reportage was volgens mij: neem hormonen, train een jaartje en je bent breed... Ze zouden een echte BB'er moeten volgen en laten zien wat ze allemaal moeten doen, vooral eten dan en wat voor karakter daarvoor nodig is.

En ook: bodybuilders zijn geen gezonde mensen omdat ze geen koolhydraten binnen krijgen... als je in de cut zit misschien wat minder kh maar toch nooit dat het ongezond word...

Maar jah, amerikanen zijn volgens mij een minder intelligent volkje... in virginia krijg je zelfs 50 dollar boete als je de string ziet boven je jeans... (voor alle duidelijkheid, bij de girls hé!:), hoe debiel kunde zijn?)

Die "meiden"... toch liever fitness-girls dan :)

heb je wel eens andere afleveringen gezien van dit programma? Het is geen serieus programma en hij loopt met iedereen te dollen en spaart zichzelf ook niet. Een docu over het leven van een bodybuilder is nu eenmaal niet interessant voor het grote publiek. Guy heeft duidelijk gezegd dat je wel degelijk hard moet trainen als je steroiden gebruikt. Vind Guy overigens wel degelijk een echte bodybuilder en de dames ook, dus die opmerking begrijp ik niet helemaal.

Over dat afzeiken van Amerikanen word ik schijtziek, alsof hier niet een aantal idioten in de politiek zitten en de gemiddelde Nederlander vind ik ook niet bijster intelligent.

Laatst bewerkt:
Mmm moet 1 vd komende dagen kijken, moeder wou een film zien. Heb reportage opgenomen. :)

Het stond ver af van mijn beleving van de sport. Die dames vond ik TE. Wel respect voor wat ze doen, maar geef mij maar liever Claudia Schiffer :D

Ik kan me niet voorstellen dat sommigen zulke brede vrouwen echt mooi vinden?
De man hoort de man te zijn inde relatie vind ik.. niet de vrouw..
Bij eenden hebben mannetjes en vrouwtjes ook een andere kleur, zodat ze zich niet vergissen :D

Als ik maria zou nken, zou het eerder andersom zijn, kerel wat een beer hey shiiitt.
Als ze een man was zou ik het wel mooi vinden maar bij een vrouw, zo gespierd... jeuuuugh

vond het weer eens zo'n programma dat de sport en de naam ervan meer schade aanbrengt dan goed doet!!
damn, er kwamen enkel zwakzinnige mensen in die voor marginaal konden doorgaan...
*zucht* door zulke reportages kan ik begrijpen dat je als buitenstaander echt sceptisch staat tegenover bodybuilding..

wat die vrouwen betreft, ze kozen er blijkbaar de meest 'normale' uit...NOT
vond het sterk dat ze (de vrouw van dat koppel) zichzelf nog "vrouw" vond maar dat is een zaak van 'smaak' i guess

die zwarte vrouw leek me dan weer wél 'vrij normaal', al vond ik het best een rare situatie

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven