XXL Nutrition

Zondag 13 febr. BB-ers op tv Canvas (Belgie 2)

Nog een schopje!^^^^^^^^^

Over 45 minuten begint het!!!

• Topic Starter Topic Starter
nog 1x: up ;)

Edit: vorige post niet gezien ;)

t'is begonnen hoor :)

hey! rewind!
maar leuk om weer te zien!

Haha moet er wel om lachen hoe ze praten over gebruik van verboden middelen...

Als ik zou gebruiken dan... :D

straks komen de vrouwen met stoppels als het goed is...

jaaaa hahaha iel

het is nu bezig mense!

Echt van die supernerds die naar de dames komen kijken...

haha dat ze zelf niet gewoon gaan trainen...

Ja en steroiden worden bijna niet meer gebruikt volgens de man van Maria. :roflol:

Maria is een en al steriod... :D
ze/hij had zelfs borst haar..

ik zou zo denken dat maria omgebouwd is

/-\naboliC zei:
Aanstaande zondag 13 feb. om 21.05u is er op Canvas (België 2) een aflevering van De gekke wereld van Louis Theroux, speciaal gewijd aan bodybuilders in de VS. Als dit draadje teveel wegzakt, zal ik het tegen het einde van de week wel een keer "omhoogbumpen", voor de vergeetachtigen.

De inhoud:
"Reisprogramma waarin de Britse Amerikaan Louis Theroux op zoek gaat naar bizarre manifestaties van de Amerikaanse en later ook de internationale subcultuur.
Vandaag: "Theroux bij de bodybuilders"
Louis Theroux is zelf niet van de struiste, maar wil daar iets aan doen door zich onder te dompelen in de subcultuur van de extreme bodybuilding."

Zelf al eens gezien. Die Louis Theroux neemt op het laatst gewoon een paar Ph capsules in :D

thx man, vette reportage :thumbs:

Leuk om te zien, qua vermaak...
Interessant of informatief was het niet echt..

Respect voor de discipline van de vrouwen, maar van mij mogen ze nog steeds van de mannelijke hormonen afblijven ;)

Ja man, en die kaaklijn (van die Maria) damn!

Maar ik vind toch wel dat bij een stel de man er mannelijker uit moet zien dan de vrouw.

Stel je voor dat kleine mannetje met die pet op, samen over straat met zo'n bruut gespierde vrouw, dat is toch geen gezicht?

SageFrancis zei:
Maria is een en al steriod... :D
ze/hij had zelfs borst haar..

ik zou zo denken dat maria omgebouwd is
Wtf ja, dit heeft nix meer met bodybuilding te maken, maar met geslachtsverandering :p

mooi & tactvol van louis

'k heb het ook opgenomen op divx

idd jammer dat de beloningen niet evenredig zijn met de inspanningen en dat ze dan zulke "neven-activiteiten" moeten doen

Terug
Naar boven