AndroidHealthClinic

zondag 6 april 2008 The Artemis Cup/YBF

YBF

Cool Novice
Waardering
0
Beste Atleten,

De YBF organiseert zondag 6 april 2008 een OPEN en ongecontroleerde wedstrijd.
Deze is voor iedereen toegankelijk!
Ook hier zal er ingedeeld worden op fysiek dus geen gewicht of lengte klasses.

Jullie mogen allemaal eerst genieten van de feestdagen en daarna weer back to the mission!

Atleten die zich in willen schrijven kunnen mailen naar ybf@planet.nl of info@yourbodyfederation.net

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Misschien handig om te zeggen waar ? :D

Zal wel beverwijk zijn dan mail je toch ff.....

Zodat iedereen straks een email moet sturen met dezelfde vraag?

Beste Atleten,

De YBF organiseert zondag 6 april 2008 een OPEN en ongecontroleerde wedstrijd.
Deze is voor iedereen toegankelijk!
Ook hier zal er ingedeeld worden op fysiek dus geen gewicht of lengte klasses.

Jullie mogen allemaal eerst genieten van de feestdagen en daarna weer back to the mission!

Atleten die zich in willen schrijven kunnen mailen naar ybf@planet.nl of info@yourbodyfederation.net

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Had er ook een controleerde wedstrijd van gemaakt...dat blijkt toch een beetje het succes achter de NK van de YBF;). Ongecontroleerd zal denk ik minder deelnemers, toeschouwers etc. trekken....:o.
Hoop dat ik het mis heb;).

Was zoals in heb begrepen veel vraag naar om ook een ongecontoleerde te doen op fysieke indeling zoals het internationaal ook een succes is!!Vandaar dat ze dit willen doen...En zoals ik al zei zal het bij voldoende animo in Beverwijk zijn in het Kennemer Theater!!

Was zoals in heb begrepen veel vraag naar om ook een ongecontoleerde te doen op fysieke indeling zoals het internationaal ook een succes is!!Vandaar dat ze dit willen doen...En zoals ik al zei zal het bij voldoende animo in Beverwijk zijn in het Kennemer Theater!!

Moeilijk;)...de NBBF etc. etc. hebben ook allemaal dergelijke wedstrijden, het voegt namelijk niets toe aan het geheel als je een ongecontroleerde show gaat doen. Bij een nieuw concept zou ik dan juist gaan expirimenteren met gewichts klasses, op fysiek is vaak zo vaag...
Gat in de markt is toch een beetje het naturel bb op dit moment en er is voorlopig maar een wedstrijd in Nederland.

Maar goed initiatief natuurlijk dat de YBF een tweede wedstrijd op de agenda zet:cool:.

Moeilijk;)...de NBBF etc. etc. hebben ook allemaal dergelijke wedstrijden, het voegt namelijk niets toe aan het geheel als je een ongecontroleerde show gaat doen. Bij een nieuw concept zou ik dan juist gaan expirimenteren met gewichts klasses, op fysiek is vaak zo vaag...
Gat in de markt is toch een beetje het naturel bb op dit moment en er is voorlopig maar een wedstrijd in Nederland.

Maar goed initiatief natuurlijk dat de YBF een tweede wedstrijd op de agenda zet:cool:.

Ik ben het met Dave eens daar in tegen heeft de YBF wel het voordeel van hun goede organisatie. Wat de mensen/deelnemers erg belangrijk en plezierig vinden;)

jepp...Met dee doe ik vast en zeker mee, eerst ff goed bulken nog en dan dieeten ect ect..;)

Goed initiatief,en inderdaad wel oke geen appels met peren vergelijken,heb de internationale wedstrijden een paar keer mogen aanschouwen en vind dit echt een eerlijke manier van competitie!!!
Leuk dat ze hier nu ook op deze manier een statement willen gaan maken,!! Toppie.....:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Hi Guy's

Even een gedachte die ik met jullie wil delen...

Misschien toch eerst eens klasse indeling op fysiek meedoen?
Indeling blijkt uit de praktijk te werken, dus waarom dan niet een wedstrijd toegankelijk voor iedereen?
Nederland zit vast aan lengte en gewichtsklasse omdat dat zo zou horen?
YBF onderscheid zich door klasse indeling op fysiek en kan dus wel degelijk een toegevoegde waarde hebben. Daarnaast kan YBF ook nog uitzendingen mogelijk maken naar Internationaal niveau waar Nederland ook altijd goed scoort en in de grote line-ups toch altijd finale plaatsen of zelfs de titel Mr. en Miss Universe in de wacht weet te slepen. Respect voor iedere atleet die op een podium staat!
YBF heeft in het verleden ook al ongecontroleerde wedstrijden georganiseerd en heeft altijd erkend er een zo sportief mogelijke wedstrijd van te maken.
We hebben elkaar nodig, zonder atleten geen wedstrijden, zonder organisatoren die hun nek uitsteken dito.
Bodybuildingwedstrijden lopen de laatste jaren terug, kijk naar het aantal deelnemers on stage, het publiek in de zalen....
Voor degene die langer meelopen weten waarop ik doel.
YBF hoopt met dit initiatief wedstrijd BB in Nederland weer nieuw leven in te blazen.
En om misverstanden te voorkomen:
De Natural wedstrijd blijft bestaan!:thumbup:

Iedereen heel veel succes en sportiviteit toegewenst.

Sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

tjaaaa ...dit is duidelijk!!:)

nice! 2009 doe ik mee! :D

Hoorde afgelopen zondag in beverwijk dat er best wel veel mensen gaan voorbereiden op deze Artemis Cup ,wie van forum gaan er mee doen?????

Yep . .:) en dat ze bezig zijn met alle Night of The DutchToppers van toen???????
Something Big??????!!!!!

nope ga ff 2 jaar de bulk in , lekker veel eten !!!! ( mag wel na 10 mnd dieten) :)

Terug
Naar boven