AndroidHealthClinic

Zonder gezeik kunnen deadliften, gym Zuid-Holland?

wittepinda

Cool Novice
Waardering
5
Hey,

Ik train op dit moment thuis, maar ik krijg af en toe wat commentaar van de buren (is te begrijpen) door het deadliften. Niet dat ik 500kg deadlift, maar het wordt al snel gehorig ook al worden er dikke houtplaten en rubberen tegels gebruikt.

Nu is het zo dat ik met name op zoek ben naar een gym waar je eventuele 1RM's kan testen zonder dat ik mij druk hoef te maken over eventuele geluidsoverlast. Een garagebox zou ook een optie zijn, maar zit er voorlopig (budgettair gezien) niet in.

Dus lekker trainen en geen gezeik.

Tot nu toe de volgende gyms gevonden:

SportJa in Leiden (bumperplates en deadlift platform)
Fitline Healthclub in Leidschendam, maar zitten vlak boven een restaurant

Iemand hier die weet of je bij bovenstaande gyms een bar eventueel mag laten vallen als de 1RM niet lukt?

Andere locaties zijn ook welkom!

Zo'n gym zoals Pete Rubish bv gebruikt zou ideaal zijn. :D

http://www.youtube.com/watch?v=G90k3bJe05A

Laatst bewerkt:
jammer dat je zulke buren hebt :)

Waarom moet je bij een mislukte 1rm poging deadlift de bar laten vallen?

Ik zie je probleem eigenlijk echt helemaal niet.
Als je dan ook al rubber matten gebruikt, hoe hard laat je de baar dan eigenlijk wel niet vallen?

Tenzij je buren echt extreme zeikerds zijn hoeft dit helemaal geen probleem te worden.
Zelfs bij de meest zware DL pogingen -ook falende- is het gewoon mogelijk de stang gecontroleerd en zachtjes neer te leggen.

Ook dit kun je gewoon trainen en is verder geen enkele belemmering voor je progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb ik het een beetje fout verwoord denk ik. Niet letterlijk 'laten vallen', want dat is idd onzin. Maar het dreunt erg door, wat niet zo fijn is voor de buren.

@mc. chick, iets te ver maar wellicht in de toekomst kan ik is een keertje langskomen.

@Opajohan Ziet er goed uit die sportschool!

Oplossing is in zicht. Dank iedereen voor het meedenken. Volgende week maar de keus maken.

Fijne dagen iedereen!

Hey, Ik train op dit moment thuis, maar ik krijg af en toe wat commentaar van de buren (is te begrijpen) door het deadliften. Niet dat ik 500kg deadlift, maar het wordt al snel gehorig ook al worden er dikke houtplaten en rubberen tegels gebruikt. Nu is het zo dat ik met name op zoek ben naar een gym waar je eventuele 1RM's kan testen zonder dat ik mij druk hoef te maken over eventuele geluidsoverlast. Een garagebox zou ook een optie zijn, maar zit er voorlopig (budgettair gezien) niet in. Dus lekker trainen en geen gezeik. Tot nu toe de volgende gyms gevonden: SportJa in Leiden (bumperplates en deadlift platform) Fitline Healthclub in Leidschendam, maar zitten vlak boven een restaurant Iemand hier die weet of je bij bovenstaande gyms een bar eventueel mag laten vallen als de 1RM niet lukt? Andere locaties zijn ook welkom! Zo'n gym zoals Pete Rubish bv gebruikt zou ideaal zijn. :D http://www.youtube.com/watch?v=G90k3bJe05A
Bij Fitline kun je (itt tot wat sommigen beweren) prima trainen.

Terug
Naar boven