AndroidHealthClinic

Zonder powerlevel van 50.000 ben je nergens in de DbZ wereld

Peiling Peiling Ben je nergens

• mee eens, vanaf dat level ben je een echte man

Stemmen: 56 70,0%
  • niet, met een lager level kan het ook (sniper X)

Stemmen: 24 30,0%

• Totaal stemmers
    80
  • Peiling gesloten .
Ga morgen maar eens beginnen met opnieuw kijken :D

Zeg wat je wil maar die DBZ karakters waren wel buff mofo's.

Mooie tijden waren dat, altijd op cartoon network :D Ik ben ze nu weer opnieuw aan het kijken, blijft toch fantastisch.

En um, ja, onder de 50.000 ben je gewoon zielig ;)

It"s over niiiiiiine thousaaaaaaaand!!!!

Ik vind Gohan anders een behoorlijk hoog homo gehalte hebben.:o
Brolly + Majin Vegeta = :heart:

mr9u1j.jpg

Badass mother****er:cool:

Pff heb het vroeger altijd gekeken (let op, iemand wijst even uit dat ik 14 ben), ik keek DbZ zelf, heeel veel afleveringen, en van DbGT ook aardig wat.

Leuk voor je. Wij duidelijk ook.

Pff heb het vroeger altijd gekeken (let op, iemand wijst even uit dat ik 14 ben), ik keek DbZ zelf, heeel veel afleveringen, en van DbGT ook aardig wat.
toen wou je super sayan worden.
tot je 70kg probeerde te deadliften en door je rug ging.

2761663989_fb6fed2d34.jpg

de beste character in GT super goku met arrogantie van vegeta :D

Vegito vond ik het vetst, omdat hij het karakter van Vegeta had zonder dat domme arrogante waardoor Vegeta's ass vaak uiteindelijk toch gekicked werd, en ook wel dat grappige klungelige van Goku, en hij kicked natuurlijk ass en hij is de sterkste persoon uit DBZ :p

Jammer dat het maar van korte duur was.

DBGT nooit gezien, lijkt me te overdreven.

Vegito vond ik het vetst, omdat hij het karakter van Vegeta had zonder dat domme arrogante waardoor Vegeta's ass vaak uiteindelijk toch gekicked werd, en ook wel dat grappige klungelige van Goku, en hij kicked natuurlijk ass en hij is de sterkste persoon uit DBZ :p

Jammer dat het maar van korte duur was.

DBGT nooit gezien, lijkt me te overdreven.

idd gt is n beetje te overdreven vooral baby saga

gt heb ik ok nooit gezien staan die toevallig ergens online of is het echt de moeite nie?

Als je echt fan bent zitten er wel een paar redelijke episodes tussen. Maar het is wel een stuk minder.

Wie is die brolly ? komt die helemaal bij de laatste eps of ergens in het begin.
Laatste dat ik gezien heb was met met die groene gozer. Ken naam al niet meer is veel te lang geleden. nog een heel stuk na frieza en die droids.
Ik dacht alles gezien te hebben ???

Terug
Naar boven