gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

), en sniperx al 2 keer dit weekend
Ik snap sowieso niet wat mensen zo in Vegeta zien, ik vond em in de Saiyan Saga, en wellicht de Frieza saga wel vet, maar voornamelijk tijdens de Android en Cell Saga vond ik em zwaar irritant, alleen maar zeuren over waarom hij niet sterker is en zijn Prince of all Saiyans geblaat, die denkt dat ie iedereen aan kon, maar toch telkens weer gebeat werd.
In de Buu saga draait ie weer bij, daar is hij wederom erg sterk en hij schept er niet mee op.

ik dacht, effe kijken hoe het op het dutchbodygebouw iseen afscheidsbrief posten en dan 5 maanden later terugkomen is een dikke fail
we hebben hier nog zo iemand zitten: genaamd Vale1990 (lees fail1990), en sniperx al 2 keer dit weekend
![]()
In Dragonball GT zijn Goku en Vegeta gefuseerd in Super Saiyan 4 vorm tot Gogeta.
Dit is het sterkste personage uit het DBZ saga.
Omega Shenron is de sterkste slechterik

In Dragonball GT zijn Goku en Vegeta gefuseerd in Super Saiyan 4 vorm tot Gogeta.

ahja, was het vergeten dat enkel vegito voorkomt in de serie, was in de war door die film met janemba![]()

Hehe inderdaad ze worden Vegito met de Potaro ( toch? ) oorbellen![]()

Yup, veel vetter dan Gogeta, Vegito is ook zo lekker arrogant, maar toch nog gewoon slim, ze ass wordt iig niet gekicked![]()
+ Vegito is sterker dan Gogeta. Meer perfecte fusion.

Vegito = Goku + Vegita SSJ2
Gogeta = Goku + Vegeta SSJ4
Lijkt me dat Gogeta sterker is?![]()