AndroidHealthClinic

Zonder powerlevel van 50.000 ben je nergens in de DbZ wereld

Peiling Peiling Ben je nergens

• mee eens, vanaf dat level ben je een echte man

Stemmen: 56 70,0%
  • niet, met een lager level kan het ook (sniper X)

Stemmen: 24 30,0%

• Totaal stemmers
    80
  • Peiling gesloten .
Vegeta is sowieso de eindbaws van DBZ.
Majin Vegeta wel te verstaan.

Ik snap sowieso niet wat mensen zo in Vegeta zien, ik vond em in de Saiyan Saga, en wellicht de Frieza saga wel vet, maar voornamelijk tijdens de Android en Cell Saga vond ik em zwaar irritant, alleen maar zeuren over waarom hij niet sterker is en zijn Prince of all Saiyans geblaat, die denkt dat ie iedereen aan kon, maar toch telkens weer gebeat werd.
In de Buu saga draait ie weer bij, daar is hij wederom erg sterk en hij schept er niet mee op.

Ik snap sowieso niet wat mensen zo in Vegeta zien, ik vond em in de Saiyan Saga, en wellicht de Frieza saga wel vet, maar voornamelijk tijdens de Android en Cell Saga vond ik em zwaar irritant, alleen maar zeuren over waarom hij niet sterker is en zijn Prince of all Saiyans geblaat, die denkt dat ie iedereen aan kon, maar toch telkens weer gebeat werd.
In de Buu saga draait ie weer bij, daar is hij wederom erg sterk en hij schept er niet mee op.

Vond dat altijd wel grappig.:o

In Dragonball GT zijn Goku en Vegeta gefuseerd in Super Saiyan 4 vorm tot Gogeta.
Dit is het sterkste personage uit het DBZ saga.

Omega Shenron is de sterkste slechterik

een afscheidsbrief posten en dan 5 maanden later terugkomen is een dikke fail;)
we hebben hier nog zo iemand zitten: genaamd Vale1990 (lees fail1990:D), en sniperx al 2 keer dit weekend:roflol:
ik dacht, effe kijken hoe het op het dutchbodygebouw is

Ik vond Krillin toch wel echt de baas van de Frieza saga.

Terug
Naar boven