XXL Nutrition

Zonnebank en tatoeages

Canonberd

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Voor de mensen hier die ook flink onder de tatoeages zitten, smeren jullie ze elke keer met zonnebrand in als jullie gaan zonnebanken? Of gaan jullie helemaal niet/nauwelijks omdat het eventueel slecht kan zijn voor je tattoo?

De eerste 4 a 5 weken vermijd ik direct zonlicht op een nieuwe tattoo maar als het genezingsproces klaar is let ik er niet meer speciaal op.

• Topic Starter Topic Starter
De eerste 4 a 5 weken vermijd ik direct zonlicht op een nieuwe tattoo maar als het genezingsproces klaar is let ik er niet meer speciaal op.
Oke! Dat heb ik zelf ook gedaan, 8 weken om precies te zijn. Maar je smeert dus ook geen zonnebrand op je tatoeages als je onder de zonnebank gaat?

Nee. Ook in de zon smeer ik mijn tattoos niet meer in dan de rest.

Ik smeer mijn tattoo nog steeds in met factor 50 als ik langdurig in de zon ga, blijven de kleuren langer mooi.

Ja ik smeer mijn tatts in met factor 50 als ik ga zonnen. Dus ook als ik onder de zonnebank ga.

ik smeer mezelf altijd met olijf olie in tijdens het zonnen.

ik smeer mezelf helemaal in met factor 50 als ik ga zonnen

Ik smeer mezelf altijd helemaal in met zonnebrand-crème als ik ga zonnen.

zelf smeer ik alleen mijn ballen in wanneer ik onder de zonnebank ga. Laat meestal ook mijn kleren aan tijdens het zonnen, zodat verbranding kan worden uitgesloten.

• Like
Waarderingen: Inb4
Heb ik geluk dat mijn tatts op een mocca kleurtje zitten..

Ik smeer mijn tattoo niet in. Op een gegeven moment gaat je tattoo toch vervagen. Misschien zonder insmeren wat sneller maar je kan je tattoo dan toch bij laten werken.

Ik smeer mijn tattoo niet in. Op een gegeven moment gaat je tattoo toch vervagen. Misschien zonder insmeren wat sneller maar je kan je tattoo dan toch bij laten werken.

Heb mogen aanschouwen; 2 tattoo's, beiden zelfde moment gezet (zelfde persoon), 1 wel netjes ingesmeerd vs. 1 nauwelijks en na 1 jaar zag je behoorlijk verschil in de vervaging... Insmeren loont zich wel degelijk.

Smeer m'n tattoo's zelf ook altijd in als ik de zon in ga of onder de zonnebank.

Moet zeggen dat het ook afhangt van de tattoeerder. 1 van 2009 is nog kakelvers en de ander van 2011 begint toch wel wat vager te worden, beide krijgen dezelfde behandeling

Ik smeer mijn tattoo altijd in met fac50, nu zon 3 a 4 jaar geleden is de kleur nog super mooi.
ook smeer ik als ik een dagje weg ga in de zomer

Heb mogen aanschouwen; 2 tattoo's, beiden zelfde moment gezet (zelfde persoon), 1 wel netjes ingesmeerd vs. 1 nauwelijks en na 1 jaar zag je behoorlijk verschil in de vervaging... Insmeren loont zich wel degelijk.

Smeer m'n tattoo's zelf ook altijd in als ik de zon in ga of onder de zonnebank.

Ben ik toch benieuwd naar (plek van) de tattoo's van deze persoon en de reden waarom hij/zij de ene wel in zou smeren en de ander niet? Opmerkelijk verhaal dit..

Ben ik toch benieuwd naar (plek van) de tattoo's van deze persoon en de reden waarom hij/zij de ene wel in zou smeren en de ander niet? Opmerkelijk verhaal dit..

Plek: elke arm 1

Reden is vrij simpel en maakt het verhaal ook wat meer duidelijk. De man is zelf tattoeerder van beroep en laat op deze manier aan zijn klanten zien dat onderhoud wel verschil maakt. Zijn ervaring is dat veel mensen in een later stadium klagen over kwaliteit maar zelf nauwelijks moeite nemen de kwaliteit te onderhouden.

Terug
Naar boven