Gaan jullie naar de Zonnebank of doen jullie iets anders om extra bruin te worden. Aangezien we in Nederland niet veel zon hebben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportschool is ook 20min voor €10. Maar ik ken geen Zonnebank die net zo hard gaat als dat kanon, voor die prijsKen meerdere plekken waar je voor een tientje 20 min kan zonnen. Als je dat een paar keer per maand doet zul je een mooi kleurtje opbouwen. Ik ga zelf zo'n 3x per maand.
Heb je deze zomer onder een steen gelegen?Gaan jullie naar de Zonnebank of doen jullie iets anders om extra bruin te worden. Aangezien we in Nederland niet veel zon hebben
Serious, kun je daar bruin van worden?? Hoor hier echt vaak over vit. D in winter etc.. Is een multivit. niet genoeg of??Ik ben SPIERWIT van mezelf. Sucks. Vooral in deze tijd:"Ben je ziek Willem?"... For **** sake.. soms doe ik wel een weekje zonnebanken voor een dik festival ofzo (Freaqshow eind dit jaar zeker 2 weekjes zonnebanken vooraf). Vitamine d 5000 iu slik ik nu maandag-vrijdag ter compensatie overigens van gebrek aan zon.
Serious, kun je daar bruin van worden?? Hoor hier echt vaak over vit. D in winter etc.. Is een multivit. niet genoeg of??
Gaan jullie naar de Zonnebank of doen jullie iets anders om extra bruin te worden. Aangezien we in Nederland niet veel zon hebben
Serious, kun je daar bruin van worden?? Hoor hier echt vaak over vit. D in winter etc.. Is een multivit. niet genoeg of??

dat feel wanneer studentenkortingHeerlijk, Zonnebank.
Sundays heeft op het moment ook weer een leuke actie: 20 minuten voor €10