Fitness Seller

Zonnebril

stinksoknl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
65kg
Hey BB'ers!

Ja hoor de prachtige lente is aangebroken.
En zo dus ook de mooie zon, alleen jammer dat deze in het verkeer toch akelig vervelend is.

Daarom wat vinden jullie een mooie mannen-zonnebril?:cool:

nummer 1 all time:
ray ban aviator
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nummer 2 all time:
ray ban wayfarer
RayBan_wayfarer.jpg

de rest kan me gestolen worden

Wie heeft ze niet :p

warfarer..

srs je moet eens naar een grote spaanse stad gaan, overal n*gers met srs alle (neppe) merkzonnebrillen voor €5, ik heb nog een stuk of 4-5 van die dingen liggen thuis. alleen je kan na een tijde wel merken dat ze nep zijn (slijtage etc.)

srs je moet eens naar een grote spaanse stad gaan, overal n*gers met srs alle (neppe) merkzonnebrillen voor €5, ik heb nog een stuk of 4-5 van die dingen liggen thuis. alleen je kan na een tijde wel merken dat ze nep zijn (slijtage etc.)

ja want het is natuurlijk veel stoerder als je een bril hebt waar een merkje op staat.

Aviator vind ik mooi! Die wayfarer vind ik echt 3x niks!

ik koop tegenwoordig geen zonnebrillen meer boven 5 euro... dingen zijn toch zo krom of kwijt.... en ik draag toch niet echt vaak zo'n ding.

randolph-engineering-aviator-sunglasses.jpg

Randolph Engineering

ik ben al tijd opzoek naar iets zoals die aviator, maar kan nergens 1 vinden die in mijn prijsklasse valt ... (onder de 30 euro)

had er 2 jaar geleden 1 ergens gekocht voor 20 euro, maar daar was ik mee gaan zwemmen..

Heb zo'n brilletje van € 30,- gaat al jaren mee en ziet er ook nog eens stoer uit. Van het merk polariod ofso.

DSC_0054.jpg

Check

En voor op de motor: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beide wel nep overigens.

Heb ook een neppe Rayban, of had. Kan hem nu even niet vinden maar hopelijk ligt'ie nog ergens in huis. Dingen kosten €4 en gaan gewoon prima mee, ga geen tientallen of honderden euro's uitgeven aan een zonnebril.

Heel vet allebei!

Maar hoe is het gesteld met de kwaliteit van die nep Ray ban?
Prima, het houdt de zon tegen. Voor de rest ben ik te lomp voor een echte Ray Ban dus ga er ook geen €120,- ofzo aan uitgeven... Draag ook bijna nooit een zonnebril overigens.

Ed Hardy zonnebril die heb ik en iedereen vind die mooi

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook een neppe Rayban, of had. Kan hem nu even niet vinden maar hopelijk ligt'ie nog ergens in huis. Dingen kosten €4 en gaan gewoon prima mee, ga geen tientallen of honderden euro's uitgeven aan een zonnebril.

Waar halen jullie die nep Rayban's?
Gewoon in de plaatselijke winkel of via internet?

Terug
Naar boven