PainIsGain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eigenlijk snap ik de punt niet om fake te halen. Zelf ben ik iemand die geniet juist van wat kwaliteit en het is voor je gevoel ook aangenamer een bril van 100 euro op te hebben dan een bril van 5 euro. Het heeft bij mij toch iets van hebben.
Tja het is niet dat ik in geld stik ofzo. Was dat maar waar. Voor elke euro die ik uitgeef moet ik tegenwoordig ook 3x nadenken. Maar een brilletje van 100-120 euro waar je gewoon jaren mee kan doen vind ik geen geld.
De meeste geven makkelijk 2x dat bedrag per maand uit aan supps. En dat gaat zo je maag in en het is weg, foetsie!

Maar zullen ze wel niet intrappen, heb al lenzen 
http://www.pilotshop.nl/maar ik had hem besteld via de site dus ik weet niet of ze de brillen met alle opties zo hebben liggen als je echt bij de winkel langs wilt gaan. je kunt iig ff contact zoeken, ik had hem in een paar dagen binnen!
heb laatst een adidas gekocht:
[Link niet meer beschikbaar]

gelukkig zijn die piloten brillen weer in..
heb die echte 30 jaar oude rayban van me vader overgekocht voor een tientje haha xD
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

buitenland, marktplaats en ebay vast ook wel of de juiste connecties
YES! dat bedoel ik dus.... waarom een fake halen met een merkje erop...? haal dan gewoon een echte snapjeeigenlijk snap ik de punt niet om fake te halen. Zelf ben ik iemand die geniet juist van wat kwaliteit en het is voor je gevoel ook aangenamer een bril van 100 euro op te hebben dan een bril van 5 euro. Het heeft bij mij toch iets van hebben.
Tja het is niet dat ik in geld stik ofzo. Was dat maar waar. Voor elke euro die ik uitgeef moet ik tegenwoordig ook 3x nadenken. Maar een brilletje van 100-120 euro waar je gewoon jaren mee kan doen vind ik geen geld.
De meeste geven makkelijk 2x dat bedrag per maand uit aan supps. En dat gaat zo je maag in en het is weg, foetsie!
ziet er super onbetrouwbaar uit.
Vind deze wel cool, wat sportiever dan die pilot-modellen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Had een paar jaar geleden een Ray-Ban van rond de 200 euro. Paar maanden na aankoop kwijtgeraakt op vakantie. FUUU

Wil zelf ook al enkele jaartjes 1 van Ray Ban, ga nu voor m'n verjaardag er 1 kopen. Iemand een goede site waar ik er 1 kan bestellen?
Zitten heel goed, en voor zéér goede prijs --> 99euro.