MuscleMeat

Zonnebril

gelukkig zijn die piloten brillen weer in..
heb die echte 30 jaar oude rayban van me vader overgekocht voor een tientje haha xD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eigenlijk snap ik de punt niet om fake te halen. Zelf ben ik iemand die geniet juist van wat kwaliteit en het is voor je gevoel ook aangenamer een bril van 100 euro op te hebben dan een bril van 5 euro. Het heeft bij mij toch iets van hebben.

Tja het is niet dat ik in geld stik ofzo. Was dat maar waar. Voor elke euro die ik uitgeef moet ik tegenwoordig ook 3x nadenken. Maar een brilletje van 100-120 euro waar je gewoon jaren mee kan doen vind ik geen geld.

De meeste geven makkelijk 2x dat bedrag per maand uit aan supps. En dat gaat zo je maag in en het is weg, foetsie!

Ben het wel met je eens alleen denk dat er velen waaronder ik dat doen omdat je erop gaat zitten en ze zijn stuk, te lomp dus :p

Misschien kan ik er wel een vergoed laten krijgen door de verzekering als ie op scherpte wordt gemaakt :D Maar zullen ze wel niet intrappen, heb al lenzen :)

Btw, de neppers kun je op DX ook zo bestellen: [Link niet meer beschikbaar]

En anders heb je in een kleding winkel als The Sting (gehoord van een maat van me) ook merkloze aviators voor een 10tje per stuk.

Vind deze wel cool, wat sportiever dan die pilot-modellen.

Had een paar jaar geleden een Ray-Ban van rond de 200 euro. Paar maanden na aankoop kwijtgeraakt op vakantie. FUUU

waar fake ray-ban aviator halen?

waar fake ray-ban aviator halen?
buitenland, marktplaats en ebay vast ook wel of de juiste connecties

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:52 ----------

eigenlijk snap ik de punt niet om fake te halen. Zelf ben ik iemand die geniet juist van wat kwaliteit en het is voor je gevoel ook aangenamer een bril van 100 euro op te hebben dan een bril van 5 euro. Het heeft bij mij toch iets van hebben.

Tja het is niet dat ik in geld stik ofzo. Was dat maar waar. Voor elke euro die ik uitgeef moet ik tegenwoordig ook 3x nadenken. Maar een brilletje van 100-120 euro waar je gewoon jaren mee kan doen vind ik geen geld.

De meeste geven makkelijk 2x dat bedrag per maand uit aan supps. En dat gaat zo je maag in en het is weg, foetsie!
YES! dat bedoel ik dus.... waarom een fake halen met een merkje erop...? haal dan gewoon een echte snapje

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 20:52 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
ziet er super onbetrouwbaar uit.

Waarom zou je een neppe Zonnebril kopen? Is het van: "Ik wil wel maar kan niet?" Snap niet waarom mensen dat zouden doen. En het is overigens ook nog eens gevaarlijk omdat een nep bril geen uv-protectie heeft. Vooral bij zwarte glazen is dit gevaarlijk. Want door zwart glas worden je pupillen groter en zonder uv protectie kunnen zonnestralen zo je oog in komen en beschadigen.

Vind deze wel cool, wat sportiever dan die pilot-modellen.

Had een paar jaar geleden een Ray-Ban van rond de 200 euro. Paar maanden na aankoop kwijtgeraakt op vakantie. FUUU

Mooi brilletje man! Miss een link? :cool:

Oakley FTW. Top voor je doppen en oer-en-oersterk. In het verleden sloopte ik echt elke zonnebril door m'n lompheid, deze heb ik al 4 jaar.. Niet meer als nieuw maar hij voldoet nog prima! Volgende word zeker weer een Oakley.

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn ogen zijn trouwens onwijs gevoelig voor licht dus ik heb echt het hele jaar door in de auto een zonnebril op, vandaar dat ik het wel belangrijk vind dat ik een knap ding heb.

Zelf 2 Aviators , 1 merkloos en 1 van Ricard , die ik op een festival kon kopen :)
Beide gaan al een jaartje mee , zonder enige problemen.

Wil zelf ook al enkele jaartjes 1 van Ray Ban, ga nu voor m'n verjaardag er 1 kopen. Iemand een goede site waar ik er 1 kan bestellen?

Zonnebrillen zou ik echt niet online bestellen... Je weet toch nooit zo of die goed bij je gezicht passen?

Als je meer dan €100 euro aan een zonnebril uitgeeft, dan ga je toch op je gemakje modellen passen in de winkel?

Terug
Naar boven