MuscleMeat

Zonnebril

Probleem is dat die nep zonnebrillen geen UV-bescherming bieden. Door dat de glazen donkerder zijn, denken je ogen dat ze beter beschermd zijn tegen de zon, en ga je ze minder toeknijpen. Door de slechte kwaliteit (gebrek aan UV-filter) houdt dat echter amper iets van straling tegen, en kan dat schadelijk zijn voor je ogen.

Dan kan je eigenlijk beter geen zonnebril opzetten, want dan sluit je tenminste je ogen waardoor je minder schade veroorzaakt.

:)

Laatst bewerkt:
randolph-engineering-aviator-sunglasses.jpg

Randolph Engineering

****ing vet! Kan alleen geen winkel in Nederland vinden die ze verkoopt, en lijkt me toch handig om hem even te passen. Waar heb jij um gehaald?

Serengeti, misschien niet de allermooiste modellen maar wel het beste voor je ogen.

Niemand hier heeft een carerra?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu serieus, deze vind ik wel redelijk mooi (zou in ieder geval bij mij staan):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb laatst een adidas gekocht:

0B322001.jpg

****ing vet! Kan alleen geen winkel in Nederland vinden die ze verkoopt, en lijkt me toch handig om hem even te passen. Waar heb jij um gehaald?
http://www.pilotshop.nl/ :) maar ik had hem besteld via de site dus ik weet niet of ze de brillen met alle opties zo hebben liggen als je echt bij de winkel langs wilt gaan. je kunt iig ff contact zoeken, ik had hem in een paar dagen binnen!

Probleem is dat die nep zonnebrillen geen UV-bescherming bieden. Door dat de glazen donkerder zijn, denken je ogen dat ze beter beschermd zijn tegen de zon, en ga je ze minder toeknijpen. Door de slechte kwaliteit (gebrek aan UV-filter) houdt dat echter amper iets van straling tegen, en kan dat schadelijk zijn voor je ogen.

Dan kan je eigenlijk beter geen zonnebril opzetten, want dan sluit je tenminste je ogen waardoor je minder schade veroorzaakt.

90 vd 100mensen kopen een zonnebril voor de looks hoor, niet omdat ze bang zijn dat hun ogen schade oplopen

Prada sport modellen zit altijd perfect ook al heb je geen brillen gezicht(zoals ik)

[Link niet meer beschikbaar]

net gevonden weet niet of het betrouwbaar is maar ik ga 1 bestellen denk ik

[Link niet meer beschikbaar]

ja want het is natuurlijk veel stoerder als je een bril hebt waar een merkje op staat.

eigenlijk snap ik de punt niet om fake te halen. Zelf ben ik iemand die geniet juist van wat kwaliteit en het is voor je gevoel ook aangenamer een bril van 100 euro op te hebben dan een bril van 5 euro. Het heeft bij mij toch iets van hebben.

Tja het is niet dat ik in geld stik ofzo. Was dat maar waar. Voor elke euro die ik uitgeef moet ik tegenwoordig ook 3x nadenken. Maar een brilletje van 100-120 euro waar je gewoon jaren mee kan doen vind ik geen geld.

De meeste geven makkelijk 2x dat bedrag per maand uit aan supps. En dat gaat zo je maag in en het is weg, foetsie!

eigenlijk snap ik de punt niet om fake te halen. Zelf ben ik iemand die geniet juist van wat kwaliteit en het is voor je gevoel ook aangenamer een bril van 100 euro op te hebben dan een bril van 5 euro. Het heeft bij mij toch iets van hebben.

Tja het is niet dat ik in geld stik ofzo. Was dat maar waar. Voor elke euro die ik uitgeef moet ik tegenwoordig ook 3x nadenken. Maar een brilletje van 100-120 euro waar je gewoon jaren mee kan doen vind ik geen geld.

De meeste geven makkelijk 2x dat bedrag per maand uit aan supps. En dat gaat zo je maag in en het is weg, foetsie!

probleem wat ik met brille heb is dat ik ze nooit draag ;P en vind meeste 5 euro brille vaak niet mooi of niet goed zitten. weet niet of die neppe wel goed zitten maar zien er in ieder geval wel beter uit en mij kennende zijn ze zo kapot

Had vorige jaar een leuke brilletje op de zaak gevonden, kan em helemaal opvouwen tot miniding is wel handig heb em altijd opzak zodat ik altijd mn shine bij me heb ;D
Kan eigenlijk niet vinden waar die vandaan komt

Terug
Naar boven