- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 18%
Het probleem is niet de mocro's, maar ons justitieel apparaat. Vanochtend op het nieuws werd doodleuk verteld dat de politie in geen van de 2 aangiftes oom maar 1 poot heeft uitgestoken. En potverdomme (ja sorry hoor) maar lopen schreeuwen dat we meer aangiftes moeten doen!
Laat die nietsnutten toch eens voelen dat ze een baan hebben gekozen met verantwoordelijkheid en geef ze 10 jaar geen loonsverhoging!
Ze staan wel met z'n allen op het Haagse plein als ze geen 2% loonsverhoging krijgen, maar als er werk aan de winkel is zijn ze niet thuis!
Ik haat dit soort achterbaks gedrag zo erg, dat ik geen enkel respect kan opbrengen voor politie of justitie. Ik gun ze geen blik (of een kwade) of licht in hun ogen.
Van mij mogen ze die gasten allemaal ontslaan, ze voeren toch geen ene fl**ker uit!
Laat die nietsnutten toch eens voelen dat ze een baan hebben gekozen met verantwoordelijkheid en geef ze 10 jaar geen loonsverhoging!
Ze staan wel met z'n allen op het Haagse plein als ze geen 2% loonsverhoging krijgen, maar als er werk aan de winkel is zijn ze niet thuis!
Ik haat dit soort achterbaks gedrag zo erg, dat ik geen enkel respect kan opbrengen voor politie of justitie. Ik gun ze geen blik (of een kwade) of licht in hun ogen.
Van mij mogen ze die gasten allemaal ontslaan, ze voeren toch geen ene fl**ker uit!

wat is dit nu voor onzin, ze voeren niets uit? Agenten hebben zich te houden aan de regels/opdrachten die aan hen opgelegd zijn. kijk ik geef toe de 1 interpreteerd die op een andere manier dan de ander, maar om alle agenten over 1 kam te scheren vind ik te ver gaan.
nee, maar das wel een goeie