AndroidHealthClinic

Zoon van Van Gogh

Het probleem is niet de mocro's, maar ons justitieel apparaat. Vanochtend op het nieuws werd doodleuk verteld dat de politie in geen van de 2 aangiftes oom maar 1 poot heeft uitgestoken. En potverdomme (ja sorry hoor) maar lopen schreeuwen dat we meer aangiftes moeten doen!

Laat die nietsnutten toch eens voelen dat ze een baan hebben gekozen met verantwoordelijkheid en geef ze 10 jaar geen loonsverhoging!

Ze staan wel met z'n allen op het Haagse plein als ze geen 2% loonsverhoging krijgen, maar als er werk aan de winkel is zijn ze niet thuis!

Ik haat dit soort achterbaks gedrag zo erg, dat ik geen enkel respect kan opbrengen voor politie of justitie. Ik gun ze geen blik (of een kwade) of licht in hun ogen.

Van mij mogen ze die gasten allemaal ontslaan, ze voeren toch geen ene fl**ker uit!

OEPS!

Politie: Lieuwe van Gogh niet mishandeld
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article23384821.ece

Hier valt niet over te discussiëren. Dit is gewoon diep triest. Die gasten moeten gecastreerd worden. Waar haal je het lef vandaan om die jongen die op zo'n wijze zijn pa heeft verloren in elkaar te gaan slaan voor zijn achternaam.

Edit: Als blijkt dat opa en oma Gogh deze verhalen alleen maar hebben verzonnen om marrokanen zwart te maken moeten die twee ook maar gecastreerd worden.

Laatst bewerkt:
Afwachten dus of dit onderzoek geen hoax is dan. :o

• Topic Starter Topic Starter
nog iets trouwens: dit verklaart alsnog niet waarom ze niet meteen actie hebben ondernomen op het moment van de aangifte ???

die COPPERS moeten niet meteen zo defensief doen!!!

Logisch dat men er niets mee heeft kunnen doen!

De mobiele radarcontroles moeten ook in stand gehouden worden. :cool:

Ik zou me persoonlijk ook liever bezighouden met activiteiten die geld oplevren ipv geld kosten :rolleyes: ;)

Anoniem zei:
Hier valt niet over te discussiëren. Dit is gewoon diep triest. Die gasten moeten gecastreerd worden. Waar haal je het lef vandaan om die jongen die op zo'n wijze zijn pa heeft verloren in elkaar te gaan slaan voor zijn achternaam.

Edit: Als blijkt dat opa en oma Gogh deze verhalen alleen maar hebben verzonnen om marrokanen zwart te maken moeten die twee ook maar gecastreerd worden.

Dus de marokanen moeten hoe dan ook gecastreerd worden?:D

Anoniem zei:

Lijkt me niet verzonnen, dat is juist vragen om klappen.
Ik hoop dat ze de daders flink aanpakken.
Als ik J. van Gogh was zou ik wat jongens inhuren die hem op afstand
in de gaten houden.
En als hij dan door zo'n groepje idioten benaderd word dat hun uit de bosjes
springen en die gasten eens flink in elkaar meppen!

MrJ zei:
Politie: Lieuwe van Gogh niet mishandeld
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

Het is maar goed dat de politie ontkend dat het niet gebeurd is. Dat pleit ze vrij van het feit dat ze geen ene fl**ker uitgevoerd hebben.

Wat een ongelooflijke nietsnutten zijn het toch :kots:

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen volgens het verhaal van de ouders Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker.

Zie je, ook de buren zitten in het complot om marrokanen zwart te maken. Dadelijk krijgt die L. van Gogh een bekeuring omdat ie valse aangiften heeft gedaan en de buren een waarschuwing omdat ze valse getuigenverklaringen hebben afgelegd. Die lieve mocro's. Die doen dit soort dingen toch niet joh!

tswhey zei:
Zoon van Van Gogh in elkaar geslagen
HILVERSUM - De zoon van cineast Theo van Gogh is na de moord op zijn vader twee keer op straat in elkaar geslagen door Marokkanen.
Een hardcore Neo-Nazi in de maak….. :(

Het illustreert wel hoe diep het probleem zit. :(
Schijnbaar gaat het niet alleen maar om bebaarde soepjurken met een extremistische geloofsovertuiging. :(

Kunnen we al die ter***lijers er niet tussen uit vissen met een enquête ofzo?
Iedereen in Nederland moet een multiple choice enquête invullen met vragen over homocoïtusualiteit, vrouwenemancipatie, westerse vrijheden en normen en waarden.
Als ze dan de verkeerde antwoorden geven is het een enkeltje Marroturkmenistan. Autochtonen die de verkeerde antwoorden geven verbannen we naar de Rottumerplaat waar we een groot hek omheen zetten.

Edit: en als je het internet afstruint dan merk je dat de frustratie t.o.v. asociale Marokkanen dreigt om te slaan in haat & woede. Niet alleen op dit board is de kritiek hard en de roep om actie groot. :(
Als dat maar goed gaat. :(

Cursus: Hoe zorg ik dat een explosieve situatie escaleert.
Les 1:
Bagatelliseer of ontken wandaden.:rolleyes:

Lauw zei:
Edit: en als je het internet afstruint dan merk je dat de frustratie t.o.v. asociale Marokkanen dreigt om te slaan in haat & woede. Niet alleen op dit board is de kritiek hard en de roep om actie groot. :(
Als dat maar goed gaat. :(

Internet afstruinen en op dit forum gaan rondkijken is geen goeie grond voor zo een conclusie. Mensen zeggen op internet veel sneller extreme dingen omdat ze toch veilig achter hun computer zitten. Ook weet je niet of die mensen echt menen wat ze zeggen of dat ze enkel met een colablikje en een pr0nfilm downloadend wat zitten te brainstormen over politieke kwesties om dat vervolgens weer te vergeten.

Jordees zei:
Het probleem is niet de mocro's, maar ons justitieel apparaat. Vanochtend op het nieuws werd doodleuk verteld dat de politie in geen van de 2 aangiftes oom maar 1 poot heeft uitgestoken. En potverdomme (ja sorry hoor) maar lopen schreeuwen dat we meer aangiftes moeten doen!

Laat die nietsnutten toch eens voelen dat ze een baan hebben gekozen met verantwoordelijkheid en geef ze 10 jaar geen loonsverhoging!

Ze staan wel met z'n allen op het Haagse plein als ze geen 2% loonsverhoging krijgen, maar als er werk aan de winkel is zijn ze niet thuis!

Ik haat dit soort achterbaks gedrag zo erg, dat ik geen enkel respect kan opbrengen voor politie of justitie. Ik gun ze geen blik (of een kwade) of licht in hun ogen.

Van mij mogen ze die gasten allemaal ontslaan, ze voeren toch geen ene fl**ker uit!

:dunno: wat is dit nu voor onzin, ze voeren niets uit? Agenten hebben zich te houden aan de regels/opdrachten die aan hen opgelegd zijn. kijk ik geef toe de 1 interpreteerd die op een andere manier dan de ander, maar om alle agenten over 1 kam te scheren vind ik te ver gaan.
Eens kijken hoe jij reageerd als je ze is een keer echt nodig hebt en ze staan er dan voor je.
een perfect functionerend politie apparaat bestaat alleen in de perfecte wereld.
Ook ik irriteer me vaak mateloos aan het optreden van de politie, maar als ik dan bij me zelf bedenk aan wie/wat ik een hekel heb kom ik toch altijd uit bij het beleid en niet bij degene die dit beleid uit voeren.

• Topic Starter Topic Starter
huckfinn zei:
Zie je, ook de buren zitten in het complot om marrokanen zwart te maken. Dadelijk krijgt die L. van Gogh een bekeuring omdat ie valse aangiften heeft gedaan en de buren een waarschuwing omdat ze valse getuigenverklaringen hebben afgelegd. Die lieve mocro's. Die doen dit soort dingen toch niet joh!

off-topic: voor een valse aangifte kan je een behoorlijke taakstraf verwachten +- 60 uur

geloof me ik kan het weten(en nee je wilt niet wten waarom :o )

nofear train! zei:
een perfect functionerend politie apparaat bestaat alleen in de perfecte wereld.
Ook ik irriteer me vaak mateloos aan het optreden van de politie, maar als ik dan bij me zelf bedenk aan wie/wat ik een hekel heb kom ik toch altijd uit bij het beleid en niet bij degene die dit beleid uit voeren.

Juist, het komt uiteindelijk uit bij het beleid:

> Het beleid is meer boetes.
- Dit betekent dat er meer moet worden gelet op overtredingen om het beoogde te kunnen behalen. Agenten worden dus gedwongen om meer te boeten (flitsen, enz.). Nu kun je als werknemer daar gewoon in mee gaan en je houden aan de opgelegde werkzaamheden.

Maar...

Je kan natuurlijk 1 blok vormen en je afzetten tegen de werkzaamheden waarvoor je in eerste instantie niet hebt gekozen! Het protesteren, waar ze wanten van weten wanneer het om loonsverhoging gaat, zouden ze ook kunnen gebruiken tegen het opgelegde beleid.

Maar daarover hoor je ze niet.

Dat maakt de agenten al net zo schuldig als de beleidsmakers.

tswhey zei:
off-topic: voor een valse aangifte kan je een behoorlijke taakstraf verwachten +- 60 uur

geloof me ik kan het weten(en nee je wilt niet wten waarom :o )

Je hebt je vader aangegeven omdat je in de geschiedenis van internet explorer kiddy-stuff vond?

Terug
Naar boven