AndroidHealthClinic

Zorgen over extreem-rechts op internet

eduardjanssen zei:
Ik kijk naar vroeger en vergelijk het met nu. Moslims (zoals ik ze ken dan) hebben een hekel aan joden, zie de vergelijking :).

idd, volgens de onnavolgbare rassentheorieen van Himmler werden Moslims tot op een zekere hoogte ook beschouwd als het 'betere superieure ras', samen tegen de Joden dus.

Het onderzoek (waar in de eerste post op gedoeld wordt) is gedaan door Willem Hart van Kafka [Kollektief Anti Fascistisch/Kapitalistisch Archief (KAFKA)]. Hier wat aanvullende informatie over zijn clubje:

"Sedert een jaar of vijftien worden Nederlandse nationalisten van gematigd tot extreem geterroriseerd door twee schimmige organisaties genaamd Fascisme Onderzoek Kollektief (FOK) en Kollektief Anti Fascistisch/Kapitalistisch Archief (KAFKA). Middels ongefundeerde beschuldigingen, door inbraak en diefstal verkregen informatie en het illegaal beheren van persoonsgegevens wordt iedereen die van nationalisme kan worden beticht publiekelijk aan de schandpaal genageld. KOLOM bericht over de geschiedenis, verbanden en activiteiten van de "linkse" BVD. "
Bron

Misselijkmakend, waar ze "rechts" van beschuldigen doen ze zelf nog veeeeeeeeeeeel harder...maar omdat ze zelf "links" zijn is het niet erg zeker :kots:

Rhinemann zei:
Het onderzoek (waar in de eerste post op gedoeld wordt) is gedaan door Willem Hart van Kafka [Kollektief Anti Fascistisch/Kapitalistisch Archief (KAFKA)]. Hier wat aanvullende informatie over zijn clubje:

"Sedert een jaar of vijftien worden Nederlandse nationalisten van gematigd tot extreem geterroriseerd door twee schimmige organisaties genaamd Fascisme Onderzoek Kollektief (FOK) en Kollektief Anti Fascistisch/Kapitalistisch Archief (KAFKA). Middels ongefundeerde beschuldigingen, door inbraak en diefstal verkregen informatie en het illegaal beheren van persoonsgegevens wordt iedereen die van nationalisme kan worden beticht publiekelijk aan de schandpaal genageld. KOLOM bericht over de geschiedenis, verbanden en activiteiten van de "linkse" BVD. "
Bron

Misselijkmakend, waar ze "rechts" van beschuldigen doen ze zelf nog veeeeeeeeeeeel harder...maar omdat ze zelf "links" zijn is het niet erg zeker :kots:

De anti facisten zijn de fascisten van morgen :thumbup:

Men (linkse politici) probeert in Nederland altijd de gevolgen van een probleem de kop in te drukken, zonder te kijken naar een oplossing / oorzaak van dit probleem.

Voorbeeld:
Jongeren kleden Lonsdale om hiermee een bepaalde gedachte uit te dragen (gevolg), dus verbieden we het dragen van Lonsdale. In plaats van uitzoeken waarom deze jongeren zich zo gedragen
Jongeren bezoeken steeds vaker rechts extreme fora om hier hun mening te uiten, dus gaan we de fora verbieden. Niet zoeken naar de oorzaak hiervan...misschien wel het beperkte vrije recht op meningsuiting???

In plaats dat ze in Den Haag hun achteloze kop uit het zand halen en eens gaan onderzoeken wat er bij de burgers leeft, om zodoende achter de oorzaak van de verrechtsing van de autochtonen te komen, dan bereiken ze wat.

Nee, men maakt liever nieuwe verkeersregels, stelt doelstellingen als: "meer boetes", in plaats van "meer veiligheid" en zoekt allerlei manieren om de burger voor de gek te houden om maar te zorgen dat de europese grondwet erdoor komt. Hier vervolgens ook de nodige centen voor uit te trekken.

Slaap lekker Den Haag, tot de volgende keer maar weer.

Jordees zei:
Men (linkse politici) probeert in Nederland altijd de gevolgen van een probleem de kop in te drukken, zonder te kijken naar een oplossing / oorzaak van dit probleem.

Voorbeeld:
Jongeren kleden Lonsdale om hiermee een bepaalde gedachte uit te dragen (gevolg), dus verbieden we het dragen van Lonsdale. In plaats van uitzoeken waarom deze jongeren zich zo gedragen
Jongeren bezoeken steeds vaker rechts extreme fora om hier hun mening te uiten, dus gaan we de fora verbieden. Niet zoeken naar de oorzaak hiervan...misschien wel het beperkte vrije recht op meningsuiting???

In plaats dat ze in Den Haag hun achteloze kop uit het zand halen en eens gaan onderzoeken wat er bij de burgers leeft, om zodoende achter de oorzaak van de verrechtsing van de autochtonen te komen, dan bereiken ze wat.

Nee, men maakt liever nieuwe verkeersregels, stelt doelstellingen als: "meer boetes", in plaats van "meer veiligheid" en zoekt allerlei manieren om de burger voor de gek te houden om maar te zorgen dat de europese grondwet erdoor komt. Hier vervolgens ook de nodige centen voor uit te trekken.

:bow:

Jordees zei:

Voorbeeld:

:thumbs:

Jordees zei:

Voorbeeld:

De overheid kan kiezen voor preventief optreden of repressief.
Preventief => boetes opleggen zodat gekke idioten niet te hard gaan rijden waardoor jouw kinderen op een dag aan dood zullen gaan. Tenzij het niet die van mij zijn.

Den haag weet wel wat er in nederland speelt. Ik denk niet dat ze hun kop in het zandsteken al lijkt dat wel zo. Er zijn talloze wetten, voordat er wat ingevoerd kan worden moet het ook goed gekeurd worden dat weten we allemaal wel. Maar, eigenlijk is het allemaal heel logisch. Er zijn zoveel wetten dat er opgepast moet worden dat er geen wetten zijn die elkaar tegen spreken. Voorbeeld. Ehm Wilders? Of Pim(weet zo niet meer wie) wilden de grondwet wijzigen. Maar we weten toch allemaal dat dat niet kan?

Trouwens, veel mensen zijn van mening dat allochtonen de gedachtengang van hun ouderen meekrijgen. Dus een moslim wordt geleerd om de joden te haten, "omdat papa ook joden haat, haat ik ze ook". Zo zit het net bij extreem rechtse jongeren, en kijk dan alsjeblieft uit wat voor een achterstandbuurten zij komen. Ooit een kind van 17 die met zijn ouders in een villa woont met extreemrechtse ideeen tegen gekomen? In principe komt het allemaal neer op modder gooien. Extreem rechts zegt dit, extreem islamiet zegt dat. En zo blijf je door gaan. Jonge, als je een normale persoon bent dan denk je aan geen van beiden, nix extreem. En wat hebben wij er onder te lijden dan? Wat gaan er op achter uit? kijk wat dit land(en de mensen zelf) al opgebouwd heeft(hebben). Iets om trots op te zijn, zo'n klein schijt land, en dan zo'n status. Het enige wat ik kan zeggen is dat we momenteel naar perfectie streven.

Dat onderlinge gebitch moet eens stoppen, of ze moeten maar oorlogje gaan voeren in het bos met houten wapens.

Ik word hier zo moe van. Ik schijt op de overheid, meer zeg ik er niet over. Geen zin in. Dit is gewoon zo krom als de neten :(

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:

Voorbeeld:

Ik begrijp je punt wel hoor....alleen is het dragen van Lonsdale niet verboden, maar heeft de winkelketen London Mode ervoor gekozen om hun merk niet meer in Nederland te verkopen.

Corazon zei:
Ik begrijp je punt wel hoor....alleen is het dragen van Lonsdale niet verboden, maar heeft de winkelketen London Mode ervoor gekozen om hun merk niet meer in Nederland te verkopen.

En waarom omdat de verkoop kunstmatig de nek om is gedraait door de overheid.

• Topic Starter Topic Starter
Meccanicc zei:

Ik denk eerder door de media...die hebben de term 'lonsdalers' in de eerste plaats verzonnen.

eduardjanssen zei:
Ik kijk naar vroeger en vergelijk het met nu. Moslims (zoals ik ze ken dan) hebben een hekel aan joden, zie de vergelijking :).

:windup: idioot, wat voor een domme post is dat, "de moslims" zouden "de joden" haten? wakker worden sl*t :rolleyes:

roxxe zei:
:windup: idioot, wat voor een domme post is dat, "de moslims" zouden "de joden" haten? wakker worden sl*t :rolleyes:

De meeste hebben ook een scheithekel aan joden. Velen zijn racisten eerste klas . Mensen die niet in die achterlijke cultuur van hun geloven zijn meteen varkens.

Voor velen is Internet een uitlaatklep de grootste verhalen doen de ronde want je bent anoniem!
Tuurlijk zijn sommige dingen gemeend maar ik denk dat het grootste deel opschepperij/stoerdoenerij is.
We leven nu eenmaal in een land met verschillende culturen, wat ik wel merk is dat bepaalde culturen hun wil op willen leggen en graag willen zien dat hun wensen worden uitgevoerd!
Dit werkt uiteraard "haat" in de hand!
Ik ken zat voorbeelden waarom ook mijn mening is veranderd over "buitenlanders" en die is niet positief!
Wat doe ik ermee helemaal niks ik vind dat je een bepaalde mening mag hebben.
Draag je die mening uit dan kun je de lul zijn als voorbeeld kunnen we Theo van Gogh nemen. Die man wou de cultuur ontsluieren van de Moslim wat leverde het hem op tig kogels en een paar messen. Waarom mijn mening de waarheid kon niet verdragen worden!
De criminaliteit is veel hoger mede door allochtonen kijk opsporing verzocht maar eens een blanke die in die uitzending komt is een uitzondering. Kan twee oorzaken hebben een blanke is slimmer en laat zich niet pakken of doet minder aan dat soort "dingen" ( wat ik overigens niet geloof! )
Met name de politiek werkt de gedachtengang van sommige mensen in de hand!
Men neme een politiek vluchteling hij klopt aan in Engeland word afgewezen vervolgens naar Duitsland idem dito hij komt naar Nederland en word met bijna open armen ontvangen!
Op hem wacht een volledig ingerichte woonkamer op een kamp!
Ze kunnen bijna alles krijgen wat ze willen al is dit wel beperkt ze kunnen een opleiding krijgen, ziekenzorg en daarboven op krijgen ze een klein bedrag voor hun levensonderhoud!
Ik ken mensen die nog minder hebben en echt de eindjes aan elkaar moeten knopen.
Volgende voorbeeld Molukkers we hebben hier in Assen een aparte wijk voor ze sommige lui zijn echt super en een trainingsmaat van mij is Moluks. Hij heeft familie in die wijk wonen, maar praat slecht over de Molukkers. Tig jaar geleden kwamen de Molukkers als gastarbeider naar Nederland ze werkten kregen geld en betaalden bijna geen huur!
Nu zijn we jaren verder en de kleinkinderen van de mensen die hier toen kwamen willen dezelfde voorwaarden en betalen voor een ééngezinswoning 4 slaapkamers royale tuin zo'n 150€ wij betalen voor dezelfde woning bijna 500€.
De woningstichting durft niks te doen en gaat akkoord feit is wel dat het merendeel een WW heeft en wel in de duurste auto's rondrijden ( Nieuwe BMW's, AUDI's en bij de jeugd zijn de VW tjes populair )
Dan hebben we hier ook nog een grote groep Marokkanen die vooral rondhangen in de stad je kent het wel je loopt er bij langs en je hoort "eey wat moet je vieze k*nkerlijer, heb ik wat van je aan ofzo".
Een beetje fatsoen heb ik wel in mn donder en negeer het.
Maar die dingen werken bepaalde gedachtes in de hand. Om over het voorval maar te zwijgen van 15 Marokkaanse jongeren die op een zaterdagavond/zondagochtend een Nederlands meisje verkrachten omstebeurten. Het meisje word bedreigd dat als ze haar mondje opent doet er ergere dingen gebeuren. Een voorbijganger die passeerde moest doorlopen en oppassen. Die voorbijganger vertelde het een toenmalige maat van mij en hij vertelde het aan mij.
Hier dus een aantal voorbeelden die je eigen denkwijze voorgoed kunnen veranderen dit is allemaal echt gebeurt vandaar dat ik bepaalde culturen minder hoog heb dan voorheen!
Rascisme dit dacht het niet.
Rascisme is een door anderen ingebrachte haat jegens andere rassen/culturen deze mensen geven zelf de voorbeelden om negatieve gedachten te krijgen over hun.
Mijn gedachten over bepaalde culturen is dus enkel gebaseerd op enkele voorbeelden/gebeurtenissen die zijn gebeurt!
Wat ik er verder mee doe helemaal niks, maar dit is dus mijn mening om bepaalde mensen uit een cultuur voor minder aan te zien!

Citaat:
Origineel gepost door Meccanicc

Ik denk eerder door de media...die hebben de term 'lonsdalers' in de eerste plaats verzonnen.

In dit geval is het beide: De media kwam met Lonsdale-jeugd en de overheid nam dit klakkeloos over. Kamervragen en debatteren over Lonsdale-jongeren heeft van een gewoon kledingmerk een racistisch wapen gemaakt.

Zou je Lonsdale dragen omdat het lekker zit, dan wordt je nu, dankzij regering en media, als racist aangekeken.

roxxe zei:

Ik weet niet of jij op de hoogte bent van het grootste mediaspectakel allertijden: "Midden Oosten conflict"?

De palestijnen worden (zogenaamd) onderdrukt door de Joden. Hun land is afgepakt en dat pikken ze niet. Deze palestijnen (moslims) hebben zo'n gigantische haat tegen de Joden dat ze werkelijk alles doen om dit te laten merken (zelfmoordaanslagen, enz.)

Nu nemen moslimjongeren in Nederland deze anti-joodse houding (anti-semitisme) van de Palestijnen over. De haat tegen Joden neemt zienderogen toe en hier is al regelmatig in de 2e Kamer over gesproken (na alarmerende berichten vanuit de media).

Je slaat de plank hier dus volkomen mis.

Jordees zei:
Ik weet niet of jij op de hoogte bent van het grootste mediaspectakel allertijden: "Midden Oosten conflict"?

De palestijnen worden (zogenaamd) onderdrukt door de Joden. Hun land is afgepakt en dat pikken ze niet. Deze palestijnen (moslims) hebben zo'n gigantische haat tegen de Joden dat ze werkelijk alles doen om dit te laten merken (zelfmoordaanslagen, enz.)

Nu nemen moslimjongeren in Nederland deze anti-joodse houding (anti-semitisme) van de Palestijnen over. De haat tegen Joden neemt zienderogen toe en hier is al regelmatig in de 2e Kamer over gesproken (na alarmerende berichten vanuit de media).

Je slaat de plank hier dus volkomen mis.

Deze trend is al een paar eeuwen aan de gang, 'vrede' in het heilige land zal daar niets/weinig aan doen

Terug
Naar boven