Fitness Seller

Zou jij melanotan willen gebruiken?

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Graag ook een verklaring waarom je het wel of juist niet zou willen proberen/gebruiken.

Ik denk er zelf vrij makkelijk over en zou het zeker eens willen proberen. Ben benieuwd hoe de mede-dbb'er hier ober denkt.

Voor de mensen die niet weten wat melanotan precies is:
http://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan[

Nee ben trots op mijn roomblanke huidje

als ik het goed heb is het een middel waar je bruin van wordt , en wat werd gebruikt voor mensen met huid kanker toch? ik heb het snel gelezen ik ga het verder lezen nu , maar waarom zou je het willen gebruiken?

Heb het zelf al gebruikt, en ga het zeker nog vaker gebruiken.

@trico: het is voor te beschermen tegen huidkanker.

• Topic Starter Topic Starter
als ik het goed heb is het een middel waar je bruin van wordt , en wat werd gebruikt voor mensen met huid kanker toch? ik heb het snel gelezen ik ga het verder lezen nu , maar waarom zou je het willen gebruiken?

Je word bruin zonder je huid bloot te stellen aan schadelijke effecten van b.v. een zonnebank. En het werkt als beschermende factor tegen de zon wat zeer van pas komt bij mensen die bijvoorbeeld op de bouw de hele dag zichzelf in de zon bevinden.

Heb het zelf al gebruikt, en ga het zeker nog vaker gebruiken.

@trico: het is voor te beschermen tegen huidkanker.

Ok, wat waren je bevindingen?

Ok, wat waren je bevindingen?

Het doet wat het beloofd. Had huidtype 1, werd nooit bruin. Na een kuurtje melanotan was ik bruiner als de meeste mensen en kon ik gewoon in de zon lopen zonder te verbranden.

Denk je er zelf ook aan om mee te beginnen?

zou het wel willen gebruiken, ik word bruin en daarna weer wit binnen 1 maandje ofzo, maar ga het nu nog niet gebruiken ouders vinden dat neit goed denk :x

ik wil het eigenlijk wel gebruiken
zonnenbank word ik niet mooi bruin

ik heb al genoeg moedervlekken :/

Nee, en de enige reden daarvoor is kans op extra moedervlekken/sproeten. Anders had ik het 2 jaar geleden al wel gebruikt denk ik ;)

@Borrel; had jij nog last van deze bijwerkingen?

Als je er geen pigmentvlekken meer door krijgt of als je pigmentvlekken er niet donkerder door worden.. Overigens zou ik het gebruiken om een licht bruine tint te hebben. Ik wil niet zo bruin zijn als die foto's die ik al heb gezien.

Is hier al meerdere malen voorbij gekomen. Nadelen zijn voor mij te talrijk om het op dit moment boven zonnebank te verkiezen.

heb zelf al gebruikt. is erg goed bevallen. had zelf geen bijwerkingen behalve de donker wordende moedervlekken. maar als je bruiner word zie je er niks meer van. normaal heb ik vet veel sproeten op mn hoofd, en nu ik dat gebruikte verdween dat en kreeg ik een mooie egale huidskleur. ben helaas vergeten fotos te maken, en mn kleurtje is nu weer grotendeels weg helaas. t is ook al maanden geleden.

• Topic Starter Topic Starter
Het doet wat het beloofd. Had huidtype 1, werd nooit bruin. Na een kuurtje melanotan was ik bruiner als de meeste mensen en kon ik gewoon in de zon lopen zonder te verbranden.

Ik ben er inderdaad over na aan het denken, als het niet schadelijk is zou het eigelijk alleen maar voordeel op leveren als ik niet meer onder de zonnebank hoef. Heb het gewoon tegen mijn ouders verteld overigens dat ik eraan zat te denken en ze stonden er best open voor (natuurlijk wel goed verkooppraatje gehouden) Mijn vriendin zou het zelf ook willen proberen maar ik weet nou niet of ik daar blij mee moet zijn, ik kan het haar natuurlijk niet verbieden als ik het zelf doe en als het lange termijn nou toch niet zo onschuldig blijkt te zijn als ik denk dat het is..

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Is hier al meerdere malen voorbij gekomen. Nadelen zijn voor mij te talrijk om het op dit moment boven zonnebank te verkiezen.

Welke nadelen bedoel je dan T, moedervlekken en spontane erecties?

mijn eetlust wordt serieus veel minder en dat vindt ik echt het grootste nadeel

Toen ik t gebruikte en ik kwam een x snachts thuis d8 me vriendin dat er een n*ger het huis aan t leegroven was:(

heb het gebruikt, vond het rommel, bruin werd ik niet, maar overdreven zwarte sproeten kreeg ik wel en ik was elke keer minimum 2-3 uur misselijk. Toen maar weggekapt.

Ik heb dezelfde ervaringen, 2 weekjes prikken (en elke dag een boner van heb ik jou daar, fijne bijwerking ;) ) ben 4 keer kort onder de zonnebank geweest en ik ben nu bruiner dan bruin. krijg overal ongevraagd opmerkingen hoe ik zo bruin geworden ben. Bizar gewoon, ben nu een soort superdude dus ik wacht nog ff voordat ik met onderhoud begin.
Mn moedervlekken zijn ook een stuk donkerder, tot bijna zwart aan toe. Is een bekend gegeven.

Terug
Naar boven