XXL Nutrition

Zou jij melanotan willen gebruiken?

heb het gebruikt, vond het rommel, bruin werd ik niet, maar overdreven zwarte sproeten kreeg ik wel en ik was elke keer minimum 2-3 uur misselijk. Toen maar weggekapt.

Misschien een te hoge dosis? Het is namelijk een gegeven dat je misselijk wordt van een te hoge dosis.

Veel mensen worden er misselijk van, vooral de 1e spuit.

Verder vind ik het een goed middel, werd er behoorlijk bruin van.

En nee, het is geen middel voor mensen met kanker, die hebben wel wat anders om mee bezig te zijn lijkt me.
Het is oorspronkelijk ontwikkeld voor de mensen in Aussie, omdat daar geen ozon-laag meer is.
Op deze manier kunnen ze toch nog bruin worden.

binnenkort nieuwe superdudes

Intressant, nooit geweten dat je met een prik bruiner kon worden en hiermee 'minder' risico loopt voor huidkanker.

Klinkt als een wondermiddel, waar schuilt een addertje onder het gras???

Intressant, nooit geweten dat je met een prik bruiner kon worden en hiermee 'minder' risico loopt voor huidkanker.

Klinkt als een wondermiddel, waar schuilt een addertje onder het gras???

Je loopt niet minder risico door die prik.

Het punt is dat je niet perse in de zon hoeft te gaan liggen, omdat je van die mela al bruin word.

adertje is misselijk worden...kloppende slapen (zijkant van je hoofd:)) en een tijdelijk stijgende bloeddruk.

Mij niet gezien, ik ben trots op mijn blanke kleur.

• Topic Starter Topic Starter
Je loopt niet minder risico door die prik.

Het punt is dat je niet perse in de zon hoeft te gaan liggen, omdat je van die mela al bruin word.

adertje is misselijk worden...kloppende slapen (zijkant van je hoofd:)) en een tijdelijk stijgende bloeddruk.

En een kloppende erectie :D

Nog een reden om het te doen voor sommigen.

En een kloppende erectie :D

Nog een reden om het te doen voor sommigen.

Haha, ik kijk meer uit naar een mooie bruine tint. Een kloppende erectie krijg ik sowieso al.

Is melanotan gewoon legaal te krijgen? En kun je het zelf inspuiten?

Nu hoor, vind het wel prima.. zo wit als ik nu ben...

heb zelf al gebruikt. is erg goed bevallen. had zelf geen bijwerkingen behalve de donker wordende moedervlekken. maar als je bruiner word zie je er niks meer van. normaal heb ik vet veel sproeten op mn hoofd, en nu ik dat gebruikte verdween dat en kreeg ik een mooie egale huidskleur. ben helaas vergeten fotos te maken, en mn kleurtje is nu weer grotendeels weg helaas. t is ook al maanden geleden.

Zijn er nog nadelen aan dit product?

- Dit product is nog steeds in ontwikkelingsfase, maar er zijn al voldoende gebruikerservaringen. De volgende nadelen zijn bekend: misselijkheid na inname, vorming van sproeten, zwarter worden van moedervlekken, spontane erecties en sommige mensen registreren een vorm van verminderde eetlust.

Wat lul jij dan ?

Zijn er nog nadelen aan dit product?

- Dit product is nog steeds in ontwikkelingsfase, maar er zijn al voldoende gebruikerservaringen. De volgende nadelen zijn bekend: misselijkheid na inname, vorming van sproeten, zwarter worden van moedervlekken, spontane erecties en sommige mensen registreren een vorm van verminderde eetlust.

Wat lul jij dan ?

Hahaha.
Meestal worden de moedervlekjes/sproeten ineens zichtbaar.
DIt zijn trouwens geen nieuwe vlekjes, maar vlekjes die zonder dit extra pigment nooit eerder zichtbaar waren.

Maar dat ze verdwijnen is wel heeeel zeldzaam.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Haha, ik kijk meer uit naar een mooie bruine tint. Een kloppende erectie krijg ik sowieso al.

Is melanotan gewoon legaal te krijgen? En kun je het zelf inspuiten?

Nope, enkel nog op de zwarte markt verkrijgbaar.
En dan bedoel ik die in Beverwijk niet:cool:

Hij lult gewoon uit z'n nek, een of andere sproetenkop denk dat hij de oplossing gevonden heeft en helpt z'n eigen leven om zeep :roflol:

Ik snap niet dat mensen zoiets klakkeloos gaan innemen, wie weet wat je er over 10 jaar aan over houd

Deze lente gebruikt, enkel misselijk na de eerste spuit. Handen en gezicht waren echt knalbruin, daarna volgde de rest. Moedervlekken kwamen in het begin wel wat feller uit, maar heb er maar 2 ofzo op m'n gezicht, dus daar had ik geen last van. En die stijve lul, dat kun je niet echt een nadeel noemen, de vriendin vond het heel aangenaam :).

Jammer natuurlijk dat het nog niet op de markt is, maar dat zal niet lang meer duren denk ik. Dus kopen die shit!

Ik snap niet dat mensen zoiets klakkeloos gaan innemen, wie weet wat je er over 10 jaar aan over houd

Dat is met met alle ''medicijnen'' toch zo?

En dit middel word (of is) op de legale markt gebracht.
Lijkt mij dat het wel uitvoerig getest word.

Welke nadelen bedoel je dan T, moedervlekken en spontane erecties?
Vlekken, misselijk worden, ongewenste erecties, hoge kostprijs, niets bekend over bijwerkingen lange termijn, werkt ook maar een bepaalde tijd, blijft illegaal,...

Vlekken, misselijk worden, ongewenste erecties, hoge kostprijs, niets bekend over bijwerkingen lange termijn, werkt ook maar een bepaalde tijd, blijft illegaal,...

er word al 9 jaar onderzoek naar gedaan, zal de bron weleens zoeken als ik thuis ben.

Terug
Naar boven