XXL Nutrition

Zou jij melanotan willen gebruiken?

sinds ik melatonan gebruik, maak ik de gains van mijn leven :thumbup:

mijn broer gebruikt het momenteel. En hij word er ziek van. eerste dag had die zwaren maagkrampen. Nu gaat het wel maar zet die ook minder dan aanbevolen. Hij is nu wel stuk bruiner na zo'n 2,5 week.

Dat is omdat ze er niet genoeg over weten.
Alvorens je eraan begint, verdiep u eerst in de theorie rond Melanotan, weet wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn.
De meesten beginnen ook te hoog of bouwen te snel op, het product is een synthetische versie van het Melanocyte stimulatie hormoon welke we aanmaken in ons lichaam, dus niet lichaamseigen en ons lichaam moet de kans krijgen om eraan te wennen, als men start met te hoge dosissen of te snel opbouwt kan ons lichaam vreemd reageren zoals Hoofdpijn, misselijk, braken, rode gloed op het gezicht. Dat zijn de meest voorkomende en dit hangt af van persoon tot persoon.
De ene is ook snellere verkouden dan de andere, de ene zit na 10 biertjes de volgende dag met een kater en de andere wordt na een bakje de volgende dag fris wakker.
Bij het starten is een dosis van 0.2 mg voldoende.
Een vb.: Dag 1: 0.2mg, dag 2: 0.2mg, dag 3: 0.4mg, Dag 4: 0.6 mg, Dag 5: 0.8 Dag 6: 0.8, Dag 7: 1mg.
Als je zet, werk altijd uiterst hygienisch en steriel, gebruik elke insuline naald maar 1 keer en doe dit het best voor het slapen gaan en nog een zeer goeide tip, drink veel water!!

Ik heb altijd al een n*ger willen zijn. Kom maar op met die spuit en m'n rapcarriere kan van start!

Gebruikt Jesaja dit niet? :)

Toch wil ik die zooi best eens gebruiken en kijken wat voor effect het op mij heeft(reviewwaardig denk ik, uiteraard deel ik dat met jullie). Ik word zelf niet snel bruin, heb dus een vrij lichte huid.

Waar kan je melanotan krijgen of moet dit op recept?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb het regelmatig gebruikt, even voor de goede orde; Je zal met alleen melanotan niet bruin worden, je moet wel degelijk onder de zonnebank! Het is net als aas, met alleen spuiten zonder te trainen kom je er ook niet.
Kunstmatig bruin wordt je er niet van, je wordt er op dezelfde manier bruin van als je van de "echte zon" zou worden.
Verhalen dat het vast snel op de markt komt, geloof het maar niet, het bestaat al heel lang. Overigens heb ik al dan niet door melanotan gebruik last van een slechter geheugen als voorheen waardoor ik het niet meer zal gaan gebruiken.

Laatst bewerkt:
Mensen die het gebruiken of van plan zijn.
Gebruik het product enkel educatief!!
BV. start rond deze periode en dan heb je voor de rest van het jaar een mooie teint.

Ik heb het regelmatig gebruikt, even voor de goede orde; Je zal met alleen melanotan niet bruin worden, je moet wel degelijk onder de zonnebank! Het is net als aas, met alleen spuiten zonder te trainen kom je er ook niet.
Kunstmatig bruin wordt je er niet van, je wordt er op dezelfde manier bruin van als je van de "echte zon" zou worden.
Verhalen dat het vast snel op de markt komt, geloof het maar niet, het bestaat al heel lang. Overigens heb ik al dan niet door melanotan gebruik last van een slechter geheugen als voorheen waardoor ik het niet meer zal gaan gebruiken.

Zou me vreemd lijken dat melanotan een slechter geheugen veroorzaakt heeft bij jouw, op sommige gebieden is het zelfs neuroprotectief. Er is wel niet veel over terug te vinden in de literatuur besides deze study. Ik denk dat het kwa toxiticiteit met dit middel wel zal meevallen.
The potent melanocortin receptor agonist melanotan-II promotes peripheral nerve regeneration and has neuroprotective properties in the rat

Mariël P. Ter Laak, Jan H. Brakkee, Roger A. H. Adan, Frank P. T. Hamers and Willem Hendrik Gispen,
Department of Medical Pharmacology, Rudolf Magnus Institute of Neuroscience, University Medical Center Utrecht, Universiteitsweg 100, 3584 CG, Utrecht, The Netherlands
Received 13 December 2002; accepted 19 December 2002. ; Available online 1 February 2003.
Abstract
The neurotrophic and neuroprotective potential of the α-melanocyte-stimulating hormone (α-MSH) analog cyclo-[Ac-Nle4,Asp5, -Phe7,Lys10]α-MSH-(4–10) amide (melanotan-II), a potent melanocortin receptor agonist, was investigated. The sciatic nerve crush model was used as a paradigm to investigate the neurotrophic properties of melanotan-II. Melanotan-II significantly enhanced the recovery of sensory function following a crush lesion of the sciatic nerve in the rat at a dose of 20 μg kg−1 per 48 h, s.c., but not at a dose of 2 or 50 μg kg−1. In addition, we observed that melanotan-II also possesses neuroprotective properties, as it partially protected the nerve from a toxic neuropathy induced by cisplatin. Thus, the present data for the first time demonstrate the effectiveness of the potent α-MSH analog melanotan-II in nerve regeneration and neuroprotection.

Onzin. Gewoon meer spuiten en geduld hebben

Nee bedankt. Ben geen fan van medicatie/drugs/hulpmiddelen bladiebla.. Dan maar wat minder lang in de zon.

Ik dacht OMG Bsbsbs is back maar nee hoor, bump uit Sep 2009.. -.-

Terug
Naar boven