- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon zelf een fake naam opgeven, scheelt weer 1000 euro.Ik zou een dakloze op straat vragen om voor mij aangifte te doen voor 1000 euro, zo'n figuur heeft toch niks te verliezen. Krijgt hij 1000 euro, en ik de rest. Hij blij, ik blij. En aangezien daklozen geen huis of fatsoenlijke identiteit hebben kan hij ook een fake naam opgeven. Win win situatie.![]()
Friesland. Niemand zoekt in Friesland.In de USA is dat inderdaad heel goed geregeld, maar is dat hier ook het geval? USA heeft ook een veel groter achterland, van die aparte wijken in Nebraska weet ik veel waar geen hond je vindt.
In de USA is dat inderdaad heel goed geregeld, maar is dat hier ook het geval? USA heeft ook een veel groter achterland, van die aparte wijken in Nebraska weet ik veel waar geen hond je vindt.
Als hij zo groot is, is het voor hem niet veel. Ik zet natuurlijk op voorhand in mijn testament wie het gedaan heeft, zodat hij mij niet liquideert. Goed plan, maar zou het niet doen. Ik haat verklikkers, dus tenzij het een persoonlijke zaak is (opdrachtgever van de moord op familie ofzo) zou ik zwijgen.ik zou 2 mil pakken, want de gevaarlijkste gangster in nederland ben ik.

Ik pak die 2 miljoen wel, het is geen film waarbij wat gangsters je nog vinden in de uiterste hoeken van de wereld. Witness Protection Program werkt over het algemeen ook goed in de USA waar zelfs spijtoptanten die daar onder vielen op den duur gewoon weer in de openbaarheid kwamen maar nooit zijn vermoord. De hoofdpersoon uit Goodfellas, Henry Hill is uit zo'n programma gegooid en later gewoon in de openbaarheid getreden. Leeft nog steeds. Maar als je gewoon verborgen blijft is er nog minder aan de hand en met 2 miljoen kan je je eigen programma wel draaien.
Ja dat dacht Kees Houtman ook. Helaas zoekt de onderwereld beter dan google en yahoo bij elkaar.ja hoor, 2 miljoen euro en dan nog lekker in een exotisch land een nieuwe identiteit krijgen en een nieuw leven beginnen