Fitness Seller

Zou jij voor 2 miljoen euro...

Peiling Peiling Zou jij de tip geven?

• Totaal stemmers
    60
Nee, ik slaap te graag.

Ik zou een dakloze op straat vragen om voor mij aangifte te doen voor 1000 euro, zo'n figuur heeft toch niks te verliezen. Krijgt hij 1000 euro, en ik de rest. Hij blij, ik blij. En aangezien daklozen geen huis of fatsoenlijke identiteit hebben kan hij ook een fake naam opgeven. Win win situatie. :)
Gewoon zelf een fake naam opgeven, scheelt weer 1000 euro.

Op wiens rekening gaan ze het dan storten?

Ik pak die 2 miljoen wel, het is geen film waarbij wat gangsters je nog vinden in de uiterste hoeken van de wereld. Witness Protection Program werkt over het algemeen ook goed in de USA waar zelfs spijtoptanten die daar onder vielen op den duur gewoon weer in de openbaarheid kwamen maar nooit zijn vermoord. De hoofdpersoon uit Goodfellas, Henry Hill is uit zo'n programma gegooid en later gewoon in de openbaarheid getreden. Leeft nog steeds. Maar als je gewoon verborgen blijft is er nog minder aan de hand en met 2 miljoen kan je je eigen programma wel draaien.

hell no :D

Nee, ik geloof het wel..

In de USA is dat inderdaad heel goed geregeld, maar is dat hier ook het geval? USA heeft ook een veel groter achterland, van die aparte wijken in Nebraska weet ik veel waar geen hond je vindt.

Je moet natuurlijk ook niet in Nederland blijven, ook al kan je waarschijnlijk gerust ergens in een andere provincie gaan wonen als je maar wat op de achtergrond blijft.

nee, vroeg of laat ben je sowieso de lul, of iemand van je familieleden, of je familie.

De rest van je leven met angst moeten lopen is geen pretje.

Dat wijf gaat er sowieso vroeg of laat aan, al is t maar als waarschuwing dat niemand moet snitchen.

Ik zou 2miljoen aan de crimineel vragen :) Als hij zo groot is, is het voor hem niet veel. Ik zet natuurlijk op voorhand in mijn testament wie het gedaan heeft, zodat hij mij niet liquideert. Goed plan, maar zou het niet doen. Ik haat verklikkers, dus tenzij het een persoonlijke zaak is (opdrachtgever van de moord op familie ofzo) zou ik zwijgen.

Ik leef toch al als een kluizenaar dus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2miljoen? Zeker, leef de rest van m'n leven in Thailand, geen probleem.

Ja hoor, alles wat ik hier heb, familie en vrienden, allemaal opgeven zodat ik iemand kan aangeven, met plezier!
"Gewoon naar het buitenland verhuizen" :roflol:

ik zou 2 mil pakken, want de gevaarlijkste gangster in nederland ben ik.

Ik pak die 2 miljoen wel, het is geen film waarbij wat gangsters je nog vinden in de uiterste hoeken van de wereld. Witness Protection Program werkt over het algemeen ook goed in de USA waar zelfs spijtoptanten die daar onder vielen op den duur gewoon weer in de openbaarheid kwamen maar nooit zijn vermoord. De hoofdpersoon uit Goodfellas, Henry Hill is uit zo'n programma gegooid en later gewoon in de openbaarheid getreden. Leeft nog steeds. Maar als je gewoon verborgen blijft is er nog minder aan de hand en met 2 miljoen kan je je eigen programma wel draaien.

En hoe zit het met Joe Pistone?

En dan elke nacht in slaap moeten vallen met de gedachte dat je wel eens wakker gemarteld kon worden... :eek:

Vind ik toch niet echt chill idee... buiten het feit dat ze dan je familie wel pakken...

Terug
Naar boven