XXL Nutrition

Zouden jullie een kleine enquête over paprika's voor mij willen invullen? Max 4 minuten

3bdelilah

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
85kg
Heey brede gasten/prachtige dames, ik vroeg me af of jullie een kleine enquête over paprika's voor mij zouden willen invullen. :cool: Gaat over jullie mening en wat jullie er eventueel bij zouden willen zien, foute antwoorden bestaan natuurlijk niet. De link ernaar toe is http://enquetemaken.nu/r/nhdr Alvast bedankt!

Klikte ik bijna op 'start opnieuw' :D

Staat iets in over biologische paprika's..... Maar biologische paprika's (bij de supermarkt, groenteboer en reformzaak) zien er ook altijd perfect uit (egaal, knalrood en perfecte vorm), en daarom koop ik ze niet. Ik geloof het niet... Toen mijn oma ze nog verbouwde zat er vaak een vlekje of natuurlijk deukje op, en daarom wantrouw ik het biologische gebeuren. Waarschijnlijk zou ik meer biologisch eten kopen als er vaker lelijkere groenten tussen lagen.
Sowieso is het hele uiterlijk met eten me tegen gaan staan, net als appels die bizar hard glanzen en knalrood zijn (en vervolgens geen smaak hebben). Ik koop fruit sneller op basis van de geur

Welkom op dbb.

Wat zijn je doelen?

• Topic Starter Topic Starter

Staat iets in over biologische paprika's..... Maar biologische paprika's (bij de supermarkt, groenteboer en reformzaak) zien er ook altijd perfect uit (egaal, knalrood en perfecte vorm), en daarom koop ik ze niet. Ik geloof het niet... Toen mijn oma ze nog verbouwde zat er vaak een vlekje of natuurlijk deukje op, en daarom wantrouw ik het biologische gebeuren. Waarschijnlijk zou ik meer biologisch eten kopen als er vaker lelijkere groenten tussen lagen.
Sowieso is het hele uiterlijk met eten me tegen gaan staan, net als appels die bizar hard glanzen en knalrood zijn (en vervolgens geen smaak hebben). Ik koop fruit sneller op basis van de geur
Klopt dat hoor ik vaker, men gelooft zelden dat biologische producten er zó mooi en zó perfect uitzien. Kan eigenlijk ook helemaal niet. :p Ik was van de week naar Telers & Trends in Rotterdam en daar hadden ze ook een stukje over dit onderwerp, dat men tegenwoordig meer naar "imperfecte" groente en fruit gaan (qua uiterlijk).

Welkom op dbb.

Wat zijn je doelen?
Thnx. Ik ben meer een stille lezer geweest, vooral op 't vet verbranding en conditie gedeelte. Tot nu toe eigenlijk geen reden gehad om me te registreren omdat ik geen behoefte had om reacties te plaatsen, maar voor m'n stage onderzoek ik dus de paprikaperceptie en waar anders zou ik een grote groep representatieve respondenten kunnen vinden dan hier. :D

Maar inhoudelijk: Heb eerlijk gezegd geen behoefte om echt echt een bodybuilder te zijn á la Arnie, maar goeie armen en borsten vind ik wel belangrijk. Ben nu 1m81 en weeg 86kg, vetpercentage weet ik niet (veel sites zeggen wat anders en zo'n vetplooimeter heb ik nog niet). Tijdje lid geweest van een sportschool maar was toen niet echt gemotiveerd, heb thuis wat halters en zo'n pull-up bar waar ik 't een en ander doe. Voeding op zich ook prima, alhoewel ik niet zoveel beweeg en da's eigenlijk wel een vereiste.

Nieteens voorstellen en ons dan al een enquete laten invullen?

Ik vind paprika's stom.

Alle paprika's terug naar Papoea!

Ik mag paprika's wel.

• Topic Starter Topic Starter
Nieteens voorstellen en ons dan al een enquete laten invullen?
Ik kan daar de topic niet van vinden. Leek mij alsnog maar een overbodige formaliteit, account zegt namelijk genoeg. Ben dus 3bdelilah, 21 jaar 1m81 lang en 86kg en ik weet (nog) niet welk vetpercentage. Tenzij je ook de randzaken wilt weten? Zou ik niet erg vinden om te delen: ik woon in Den Haag, geboren en getogen. Ik ben een derdejaars HBO student en in mijn vrije tijd game ik graag en kijk ik aardig wat tv. Niet echt de meest fitte man op aarde dus, ben al een tijdje een stille lezer en vandaag dus pas geregistreerd omdat ik ervoor het nut er niet van inzag. Als je nog wat van me wilt weten, dan hoor ik 't graag.

Laatst bewerkt:
Paprikas ****ing rule buddy! Heb em ingevuld.

nee, dat wil ik niet.

Ik kan daar de topic niet van vinden. Leek mij alsnog maar een overbodige formaliteit, account zegt namelijk genoeg. Ben dus 3bdelilah, 21 jaar 1m81 lang en 86kg en ik weet (nog) niet welk vetpercentage. Tenzij je ook de randzaken wilt weten? Zou ik niet erg vinden om te delen: ik woon in Den Haag, geboren en getogen. Ik ben een derdejaars HBO student en in mijn vrije tijd game ik graag en kijk ik aardig wat tv. Niet echt de meest fitte man op aarde dus, ben al een tijdje een stille lezer en vandaag dus pas geregistreerd omdat ik ervoor het nut er niet van inzag. Als je nog wat van me wilt weten, dan hoor ik 't graag.
Wat is jouw mening over Maarten Al Hollandi?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd

nou ingevuld

Paprikas uit eigen tuin! Want ik boycot alle islamitische groenteboeren! In mijn omgeving zijn geen nederlandse meer :( zelfs op de markt zijn het tegenwoordig islamisten!

die overnieuw knop zit op 'n karig plekje daar!

desondanks netjes ingevuld.

Ingevuld, karma please!

Geen probleem

Gvd nee man echt niet.

Terug
Naar boven