MuscleMeat

Zouden jullie een kleine enquête over paprika's voor mij willen invullen? Max 4 minuten

Wat is jouw mening over Maarten Al Hollandi?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heeft dat ermee te maken. Wat wil je dat hij zegt? Tis toch erg dat je alleen omwille van iemand zijn naam al moet discrimineren. Als hij een andere naam had durf ik erom wedden dat er veel meer mensen de enquete zouden invullen. Als je niet wil ok dan. Maar ga dan niet trollen of subliminal messages te zenden omwille zijn afkomst.

Teveel zaad voor een tussendoortje???

• Topic Starter Topic Starter
First thing's first, iedereen die 'm heeft ingevuld: thnx! :D

Wat is jouw mening over Maarten Al Hollandi?
Waar zou ik hem van moeten kennen als ik zo vrij mag zijn?

Paprikas uit eigen tuin! Want ik boycot alle islamitische groenteboeren! In mijn omgeving zijn geen nederlandse meer :( zelfs op de markt zijn het tegenwoordig islamisten!
Weet niet of je toevallig in zuidoost Yemen woont of zo, maar ik woon best in een "zwarte" wijk en ik zie zelden tot nooit islamitische groenteboeren. Wel veel slagers met een kratje of drie groenten, maar dat is dan geen groenteboer.

Wat heeft dat ermee te maken. Wat wil je dat hij zegt? Tis toch erg dat je alleen omwille van iemand zijn naam al moet discrimineren. Als hij een andere naam had durf ik erom wedden dat er veel meer mensen de enquete zouden invullen. Als je niet wil ok dan. Maar ga dan niet trollen of subliminal messages te zenden omwille zijn afkomst.
Maar wie is die Maarten Al Hollandi dan? Even gegoogeld en dbb zat meteen bovenaan, dus zal wel een inside joke zijn denk ik. Wat betreft die small minded people, ach ja, die zijn overal te vinden. Gelukkig een aardig groot aantal dat 'm wel ingevuld heeft zie ik nu terug. :p

Teveel zaad voor een tussendoortje???
Ja je weet wel, die dingen die in een paprika zitten. ??? Schijnen nogal te morsen en dus niet echt een ideaal tussendoortje voor in de auto, tram/bus of noem maar op.

Laatst bewerkt:
Nee (u bent klaar met het onderzoek, hartelijk bedankt!)

Dat was makkelijk :p

Maarten Al Hollandi is een joke inderdaad, goed gezien.

Vanaf het moment dat ik het woord "paprika's" in de titel zag staan, wist ik dat dit een potentiële roltopic zou zijn.

rwswlt.gif

Gedaan, paprika is baas jwz. ;)

''Teveel zaad voor een tussendoortje'' :roflol:

Done :)
Paps heerlijk.....

gedaan, beetje jammer dat de oranje paprika er niet bij staat, my favorite

Thnx iedereen! :cool:

gedaan, beetje jammer dat de oranje paprika er niet bij staat, my favorite
Ik had daar eigenlijk ook een "anders, namelijk..." staan maar om de een of andere reden zie ik hem er niet tussen staan, ik kan hem na 't publiceren helaas niet meer wijzigen. Maar toch bedankt!

Laatst bewerkt:
done, succes verder.

gedaan, Ik heb nu zin om paprika door mijn gehakt heen te bakken.

Exactly... DOE ik ook noOIT meer, gvd @!!&!#&#!@&*

Een enquête over paprika's... nice :roflol:

same, ik wil eerst karma dan vul ik em in

Ah oké wist niet dat karma het officiële betaalmiddel was hier haha, dus heb ze bij deze gegeven :P

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 17:27 ----------

Bedankt voor je karma. Succes met je paprika enquête die ik niet eens heb bekeken.
Geen dank, houd je me even op de hoogte als je ze voor geld kunt inwisselen? Dan wil ik namelijk ook wel op karma jacht

Terug
Naar boven