- Waardering
- 156
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oké wist niet dat karma het officiële betaalmiddel was hier haha, dus heb ze bij deze gegeven
---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 17:27 ----------
Geen dank, houd je me even op de hoogte als je ze voor geld kunt inwisselen? Dan wil ik namelijk ook wel op karma jacht
Hoeveel mag zo'n Elite abbo kosten als ik vragen mag, weegt dat tegen elkaar op? Want 20 euro voor een 2,5 kg pot Whey is inderdaad belachelijk duur.Karma en spoonpics zijn zeer gewaardeerd op dbb. Als je karma en een Elite abo combineert krijg je zelfs af en toe een pot whey cadeau van BigT.
Het zijn potten van 6 kg. En je krijgt er +- 3 per jaar. En nog een hoop e-books, je kan in alle rust praten met de rest van de elite, de jaarlijkse tombola (de prijzen mag ik niet verklappen maar er werd ooit een date met Natty weggegeven), geheime meetings, g4p,...Hoeveel mag zo'n Elite abbo kosten als ik vragen mag, weegt dat tegen elkaar op? Want 20 euro voor een 2,5 kg pot Whey is inderdaad belachelijk duur.

Enquêtekosten.Waarom zijn paprika's zo duur ? Los van de winst die supermarkt maakt.
Ik wil nog een karma, voordat ik 'em invul.
Sorry, maar gotta play it hard bro.
Je geeft ze een vinger...
Waarvoor dank! Maar van mij krijg je niets terug.Nog steeds niks van de OPik heb nog meer karma gegeven in de laatste pagina dan de OP.....
![]()
Dat verwachte ik ook nietWaarvoor dank! Maar van mij krijg je niets terug.
Groetjes,
Sjors(rund)

Tuig wat eerst karma wil zien krijgt schijnbaar voorrang op nette kerels die ´m meteen invullenNog steeds niks van de OPik heb nog meer karma gegeven in de laatste pagina dan de OP.....
![]()