AndroidHealthClinic

Zouden jullie met haar gaan? Ze houdt van zuigen

Zyzz heeft haar al gehosseld

4619721317_8ef8c64939_z.jpg

Zyzz hosselt niet, vrouwen hosselen zichzelf voor Zyzz!

Klopt volgens mij geen zak van... als je echt lang (jaren) op zo'n speen zuigt heb je na een tijd wel een mooi gebit ;)

Pure publiciteit dit. Wel leuke chick

volgens mij is et nep

denk niet dat ik er ECHT een probleem van zou maken. Maar toch beter van niet of ze moet echt HEUL heet zijn, maar dat is bij deze niet het geval

Ik vind haar schattig en lelijk is ze al helemaal niet, idd is er eentje om te houden moest ze willen :P

Iemand moet haar gewoon ff leren om aan wat anders te zuigen...

she SUCKS

Klopt volgens mij geen zak van... als je echt lang (jaren) op zo'n speen zuigt heb je na een tijd wel een mooi gebit ;)

Pure publiciteit dit. Wel leuke chick

Ja in de tijd dat tandartsen nog niet standaard een beugel konden inbrengen aan de achterkant van je voortanden.
Ik heb er één en eigenlijk bijna iedereen die ik ken ook.
Je merkt er niks van en het houd al je tanden recht voor de rest van je leven;)

---------- Toegevoegd om 02:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:46 ----------

Echte bazen hebben dermate veel vrije tijd dat ze zelfs op doordeweekse dagen tot ver na middernacht online zijn. :)

yu yuhu!!:cool:
Ik wel in ieder geval.

Ze is idd erg lekker, maar serieus ik zou niet graag langs een chick lopen die op een speen zuigt.

****ing verschrikkelijk.

Als ze de rest van de tijd wanneer ik haar niet nodig heb die speen in dr bek wil houwe, heb ik nog wel een plekje vrij onder m'n bureau :D

sinds ik op een speen zuig...

Terug
Naar boven