Frankologic
Cool Novice
- Waardering
- 7
Ik volg op doktersadvies een zoutrijk dieet en bereid me voor om mn eerste kuur. Ik las dat kuren en zoutrijk dieet niet echt samen gaan. Maar hoe kan ik deze 2 verenigen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man, lekker het doktersadvies de wind in slaan. Ook genoeg kuren waar veel mensen geen bloeddrukverhoging op krijgen.ik veronderstel dat de dokter het voorschrijft voor een lage bloeddruk? Zou dan persoonlijk dat zoutrijkdieet even links laten liggen. Aangezien je kuur hier sowieso wel invloed op zal hebben.
ik veronderstel dat de dokter het voorschrijft voor een lage bloeddruk? Zou dan persoonlijk dat zoutrijkdieet even links laten liggen. Aangezien je kuur hier sowieso wel invloed op zal hebben.
Ja man, lekker het doktersadvies de wind in slaan. Ook genoeg kuren waar veel mensen geen bloeddrukverhoging op krijgen.
Als je bloedsuiker te laag is heet het hypoglycemie, geen hyperglycemie.Ik dacht ook dat de dokter het bloedsuiker nog verder zou onderzoeken, maar ik val op 0,1 punt na net in de veilige categorie en daardoor heet het geen hyperglykemie. Ik zie het verband tussen de bloedsuiker en het zout ook niet helemaal.... Misschien dat door het zout er een minder hoge kans is op duizeligheid?
Als je bloedsuiker te laag is heet het hypoglycemie, geen hyperglycemie.
sinds ik zout ben gaan toevoegen aan me eten bloat ik juist minder
Ik zou het doktersadvies opvolgen, paar weken nadat je je kuur bent begonnen ff langsgaan en opnieuw laten checken!
Los van het doktersadvies, vind ik het 'low salt' principe erg achterhaald. Voor mij persoonlijk maakt het me veel gevoeliger voor zout.
Wat voor mij beter werkt is een constante hoeveelheid zout elke dag eten. Geen last van bloat vergeleken met low salt, wanneer je gaat wisselen met inname word het natuurlijk een ramp
sinds ik zout ben gaan toevoegen aan me eten bloat ik juist minder