Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zoveel Supplementen..Alles is de nummer1...Maar wat is nu echt het beste!
allemaal persoonsgebonden, wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer crap.
vraag wat verschillende pw samples als je ergens besteld als dat kan ofzo. zo kan je zelf oordelen
je moet gewoon zelf wat proberen elk lichaam reageert ergens anders op wat voor mij mij het best werkt is : Whey ( Hydro ) Isolaat, Creatine, en Vitamine B Complex en Crack V3 Maarja das wat voor mij werkt...
allemaal persoonsgebonden, wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer crap.
vraag wat verschillende pw samples als je ergens besteld als dat kan ofzo. zo kan je zelf oordelen
pre workout is de laatste paar jaar zoon overdreven hype geworden met 10000 verschillende producten. daarvoor leefde dat niet zo naar mijn gevoel.
schepje whey voor de training was de deal (wat je na training pakte was ook veel belangrijker...en nog steeds denk ik)
pre workout is de laatste paar jaar zoon overdreven hype geworden met 10000 verschillende producten. daarvoor leefde dat niet zo naar mijn gevoel.
schepje whey voor de training was de deal (wat je na training pakte was ook veel belangrijker...en nog steeds denk ik)
inderdaad het is precies of goede training bestaat niet zonder pw
hoewel ik graag pw neem of neem gewoon ouderwetse dextrose met wat water of een banaan. altijd garantie dat het werkt !
Alles nummer 1? Ik denk dat je op de verkeerde plaatsen op zoek bent geweest naar informatie. Commerciële sites zijn over het algemeen niet geschikt voor objectieve informatie.
Het beste supplement voor spiergroei? Mijn persoonlijke mening: Creatine Monohydraat.
Waarom geen whey? Omdat het makkelijker is om voldoende eiwit uit je voeding te halen dan voldoende creatine.
Maar niet iedereen heeft baat bij creatine. Als typische sprinter met veel type 2 spiervezels heb ik er heel veel baat bij.
Het gaat mij voornamelijk om de namen merken etc etc.. Ik run zelf een supp handel maar wil het best beoordeelde en meest kwalitatieve eruit halen Creatine's en whey etc dat begrijp ik wel. Qua workouts iemand ervaring met HARD van Body & Fit?
Hard! van Body en Fitshop kan ik je zeggen is tot nu toe beste pre workout dat ik al heb gebruikt, net voldoende energie ( geen onrustig gevoel ) goede focus en mega pomp..
En het is nog lekker ook
Jaap is in spieraanleg overigens ook een typische sprinter. Eigenlijk is Jaap nog extremer. Van de type 2 vezels heeft hij vooral type 2D. Dat betekent nog explosiever en sneller verzuurd. Vandaar dat kogelstoten hem wel ligt.
En oh ja, Jaap reageert nog beter op creatine dan ik.