XXL Nutrition

Zware ergernis i.v.m. T-Mobile

Shottaz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
67kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB'ers,

Bijdeze wil ik jullie even om advies vragen i.v.m een conflict met T-Mobile.
Vorig jaar is mijn Blackberry gevallen en heb ik deze via T-Mobile ter reparatie opgestuurt.
T-Mobile stuurt hem na het bedrijf Dynafix , en die zullen voor de reparatie zorgen.
Ik kreeg van Dynafix toen een brief dat het toestel niet te repareren was, en dat ik 185,91 eu moest betalen en een NIEUW toestel zou ontvangen.
Zo gezegt zo gedaan en even later kreeg ik een Blackberry in mijn brievenbus.
Nu was er laatst weer een probleem met mijn Blackberry en is die weer ter reparatie opgestuurt.
Toen we de status van de reparatie gingen bekijken bleek dat deze Blackberry hetzelfde IMEI-nummer heeft als de oude.
Dat wilt dus zeggen dat het nog steeds dezelfde telefoon is , en dat ik 185,91 eu voor hetzelfde toestel heb betaald.
Nu word mij ook duidelijk waarom het nog zo lang duurde nadat ik de brief vorig jaar had verzonden, want ik denk dat ze hem toen nog hebben moeten repareren.
Je kan mij niet wijsmaken dat je er nog 2 weken over doet om een toestel om te ruilen.
Ik heb een email gestuurt na T-Mobile dat ik binnen 5 werk dagen een gloednieuw toestel GRATIS verwacht en dat ik anders anderen stappen ga ondernemen.

Is dit de juiste oplossing?
En als ze hier niet mee akkoord gaan, wat kan ik dan verder doen?

:)

Heb je genoeg bewijzen? Gewoon naar de rechtsbijstand gaan.
Klaar.

Wat een afzetters zeg..

Het kunnen ook echt naaiers zijn... Rechtbijstandverzekerd?

Gewoon meer eten, en kwark voor het slapen gaan.

Het kitte van rechtsbijstand is dat er een wachttijd bij zit.
Duurt 3 maanden voor je het kan gebruiken alsjeblieft een maal hebt.
Bij Achmea iig dan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het eens opzoeken van de Rechtsbijstand allemaal.
Ben eens benieuwd wat voor een reactie ik krijg.
Ben echt niet van plan het bekende spelletje te spelen dat de 1 je daarheen stuurt en de ander weer daarheen.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 00:41 ----------

Gewoon meer eten, en kwark voor het slapen gaan.
Ben ik mee bezig, geduld is een schone zaak !:D

Je had die 185 euro niet moeten betalen.. Rechtsbijstand, met 100 euro extra kosten, alles leuk en aardig, maar het niet schiet niet bepaald op. Alleen rechtsbijstand kiezen als je het echt niet meer ziet zitten met t-mobile.

Ik geef je nog de meeste kans als je op nog 3 forums dit verhaal neerzet en ze een verwijzing via google mailt.

Op klacht.nl even ene klacht indienen. Bij vodaphone helpen ze me ook nooit, maar via klacht.nl wel.

En anders even langs het juridisch loket, heb je gratis advies.

Lol, ben je dan genaait, wtf gek.

K*t mobieltjes, sim only rules.

Je krijgt vrijwel nooit een nieuwe Blackberry. Dynafix/Blackberry werkt met refurbished toestellen die ze omruilen.

Maar ze hadden dan idd niet moeten zeggen dat je een nieuw toestel zou krijgen.

Terug
Naar boven