AndroidHealthClinic

zweedse moskee in brand gestoken.op kerstdag

Precies een bende moslims jullie.

aleee menneke

Laat ik het ff duidelijker maken, jij gebruikt dergelijke termen omdat mijn mening je meer dan niet aanstaat.

Ik negeer geen feiten, wat een onzin verkoop je.

Jij mag het 'belachelijke' bronnen vinden toevallig maar vertel er ook bij dat jij ze belachelijk vindt omdat ze jou niet aanstaan niet omdat ze ook werkelijk belachelijk zijn.

Ik zou me gezien jou imago op dit forum geeneens druk mogen maken om jou berichten....:cool:

Ik heb je aangetoond waarom je feiten onzin zijn.
Maar je blijft de argumenten negeren.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Eigenlijk heb je gelijk, ik vertrouw geen enkel cijfer of statistiek uit Zweden en zou ze ook niet moeten gebruiken. Zelfs Yasmine heeft gelijk, het zijn belachelijke bronnen.

Men probeert daar de multiculturele samenleving nog wat leven in te pompen en de cijfers zijn daarom niet te vertrouwen. NL is het lichtend voorbeeld wat er gebeurd als die cijfers openlijk worden, de kritiek op de multiculti samenleving zal toenemen, en een deel zal in toenemende mate die cijfers bagatelliseren of goedpraten.

De waarheid omtrent de multiculturele samenleving wordt met geld bestreden omdat die waarheid nogal pijnlijk is.

EN ZWEDEN heeft hogere cijfers omdat zr verkrachting zeer ruim interpreteren,... + alle andere argumenten die je maar al te graag tracht te negeren; Hallucinant.

Tsja het bleek een frituurpan te zijn waardoor de brand ontstond...

A blaze at a mosque in Eskilstuna in central Sweden that injured five people on Christmas Day was caused not by a firebomb but by an overheated deep fryer, a police source told a local newspaper.

Denk eerder een magnetron, maar het wordt afgeschoven op de frituurpan, vieze propaganda. :mad:

De dader

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Tsja geweld vanuit 'populisten' en 'extreem rechts' wordt al jaren flink overdreven.

Recent heb ik alleen maar veel geweld en intimidatie van moslims gezien in Europa en natuurlijk de slinkse personen die op termijn ook toch moeten toegeven dat 'meer islam' niet echt in hun straatje past.

Terug
Naar boven