- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ik het ff duidelijker maken, jij gebruikt dergelijke termen omdat mijn mening je meer dan niet aanstaat.
Ik negeer geen feiten, wat een onzin verkoop je.
Jij mag het 'belachelijke' bronnen vinden toevallig maar vertel er ook bij dat jij ze belachelijk vindt omdat ze jou niet aanstaan niet omdat ze ook werkelijk belachelijk zijn.
Ik zou me gezien jou imago op dit forum geeneens druk mogen maken om jou berichten....![]()
Eigenlijk heb je gelijk, ik vertrouw geen enkel cijfer of statistiek uit Zweden en zou ze ook niet moeten gebruiken. Zelfs Yasmine heeft gelijk, het zijn belachelijke bronnen.
Men probeert daar de multiculturele samenleving nog wat leven in te pompen en de cijfers zijn daarom niet te vertrouwen. NL is het lichtend voorbeeld wat er gebeurd als die cijfers openlijk worden, de kritiek op de multiculti samenleving zal toenemen, en een deel zal in toenemende mate die cijfers bagatelliseren of goedpraten.
De waarheid omtrent de multiculturele samenleving wordt met geld bestreden omdat die waarheid nogal pijnlijk is.
Mijn haat voor amerikaans imperialisme en racisme/islamofobie is vele malen groter dan voor islam.
A blaze at a mosque in Eskilstuna in central Sweden that injured five people on Christmas Day was caused not by a firebomb but by an overheated deep fryer, a police source told a local newspaper.
Stormloop topic.
Topic was nu 10 pages moest een moslim een kerk afbranden![]()
!