AndroidHealthClinic

zweedse moskee in brand gestoken.op kerstdag

Denk je dat ik een moslim ben?

Geen idee wat je moet voorstellen.

Heb echter nog nooit een atheïst geweten die zo in de bres springt voor de meeste gare moslims (IS) die op deze aardbol rondlopen. Terwijl je je wel ergert aan twee gare joden die niet naast een vrouw willen zitten op een vliegtuig.

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn haat voor amerikaans imperialisme en racisme/islamofobie is vele malen groter dan voor islam.

Dat moet voldoende verklaring geven voor mn posts

ahmadinjad_neturei_1.jpg

Patje16 is redelijk close.

Islamofobie its real!!!

.

Laatst bewerkt:
Durfde het eerst niet zeggen maar...

ik ken een paar leuke lieve moslimpjes :$

Ben benieuwd wat voor wat voor stroming deze moskee herbergt, Zweden staat vanwege zijn royale immigratiepolitiek bekend als een opvang huis van vele stromingen binnen de islam. Maar ook andere burgers, bijvoorbeeld uit Koerdistan.

Het is niet ondenkbaar dat de oorlog in Syrië of Irak, waarbij mensen van diverse islamitische stromingen tegen elkaar strijden en ook jegens Koerden een vlambare situatie in moskeeën in Westerse landen kan doen laten ontstaan.

Misschien zijn het wel extreem linkse groeperingen, progressie van religie is namelijk een uitgangspunt waar politici/burgers van linkse signatuur geen voorstander van zijn. Ook weten we dat extreem linkse groeperingen hun ongenoegen ook met geweld kunnen uitten.

Ben benieuwd wat voor wat voor stroming deze moskee herbergt, Zweden staat vanwege zijn royale immigratiepolitiek bekend als een opvang huis van vele stromingen binnen de islam. Maar ook andere burgers, bijvoorbeeld uit Koerdistan.

Het is niet ondenkbaar dat de oorlog in Syrië of Irak, waarbij mensen van diverse islamitische stromingen tegen elkaar strijden en ook jegens Koerden een vlambare situatie in moskeeën in Westerse landen kan doen laten ontstaan.

Misschien zijn het wel extreem linkse groeperingen, progressie van religie is namelijk een uitgangspunt waar politici/burgers van linkse signatuur geen voorstander van zijn. Ook weten we dat extreem linkse groeperingen hun ongenoegen ook met geweld kunnen uitten.

Zo far fetched dat het genant wordt.

Zo far fetched dat het genant wordt.

Jij hebt vaak aanduidingen nodig om een bericht dat je niet aanstaat te ontkrachten (verkrachten beter gezegd).

Dit bericht zou 'genant' zijn, ergens anders reageer je op een bericht van mij met:
Hoe komt het toch dat ideeen van extreem-rechts altijd zo absurd onrealistisch zijn?

Nog ergens anders gebruik je de term 'ironie' omdat volgens jou iets niet correct in elkaar steekt.

Heb jij dat soort stop-termen nodig omdat je niet precies duidelijk kan maken wat er niet klopt aan het bericht ? Ik vind jou gebruik van popie jopie termen behoorlijk populistisch klinken.

Jij probeert mensen te verleiden tot het aannemen van jou standpunt door het gebruik populistisch taalgebruik.

Je bent een erg moedige man om nog steeds hier te willen wonen ondanks de massale toestroom van moslims.

Niet bajg dat je hoofd afgehakt zal worden?
Brave man.

Jij hebt vaak aanduidingen nodig om een bericht dat je niet aanstaat te ontkrachten (verkrachten beter gezegd).

Dit bericht zou 'genant' zijn, ergens anders reageer je op een bericht van mij met:

Nog ergens anders gebruik je de term 'ironie' omdat volgens jou iets niet correct in elkaar steekt.

Heb jij dat soort stop-termen nodig omdat je niet precies duidelijk kan maken wat er niet klopt aan het bericht ? Ik vind jou gebruik van popie jopie termen behoorlijk populistisch klinken.

Jij probeert mensen te verleiden tot het aannemen van jou standpunt door het gebruik populistisch taalgebruik.
Neen, ik gebruik dergelijke termen enkel bij individuen bij wie het niks uithaalt nog meer argumenten aan te halen. Je negeert de feiten gewoon toch altijd.

Succes met het cherry picken en het citeren van belachelijke bronnen.

Er zit nog leven in de ouwe Viking.

Neen, ik gebruik dergelijke termen enkel bij individuen bij wie het niks uithaalt nog meer argumenten aan te halen. Je negeert de feiten gewoon toch altijd. Succes met het cherry picken en het citeren van belachelijke bronnen.

Laat ik het ff duidelijker maken, jij gebruikt dergelijke termen omdat mijn mening je meer dan niet aanstaat.

Ik negeer geen feiten, wat een onzin verkoop je.

Jij mag het 'belachelijke' bronnen vinden toevallig maar vertel er ook bij dat jij ze belachelijk vindt omdat ze jou niet aanstaan niet omdat ze ook werkelijk belachelijk zijn.

Ik zou me gezien jou imago op dit forum geeneens druk mogen maken om jou berichten....:cool:

Nu de rest nog

Terug
Naar boven