XXL Nutrition

Zweetband

G3rt

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Ik vroeg me al een tijdje af als ge meer verbrand en dan voornamelijk rond de buikregio als ge een buik zweetband draagt?
en wat als je meer kleren draagt en een regenjas ofzo is dat beter om te joggen dan gewoon een t-shirt?

Je zult wel meer vocht verliezen door zweet, maar of je ook werkelijk plaatselijk vetverbrand weet ik niet.

nee je verliest alleen meer vocht. Toen ik nog op boksen zat, gingen ze voor wedstrijden wel is met zakken aan trainen en zo'n band maar dit was puur om het vocht kwijt te raken zodat ze een goed gewicht haalden bij de weging.

• Topic Starter Topic Starter
aah kk. Dus da vocht is gewoon voor een dag en daarna drinkt ge dit gewoon terug bij? dus voor gewicht te verliezen maakt het totaal niet uit en kunt ge evengoed in T-shirt lopen en evenveel vet verbranden als dat ge u volledig vol kleed?

aah kk. Dus da vocht is gewoon voor een dag en daarna drinkt ge dit gewoon terug bij? dus voor gewicht te verliezen maakt het totaal niet uit en kunt ge evengoed in T-shirt lopen en evenveel vet verbranden als dat ge u volledig vol kleed?

Ja dat is gewoon vocht dat je verliest waardoor je lichter lijkt op de weegschaal,maar voor daling van vp maakt dit niks uit..

Werkt niet. Ik zie veel mensen met zo'n "better belly" band rond huppelen op de sportschool.

Terug
Naar boven