MuscleMeat

Zwembadpomp zuigt meisje leeg

Leipe shit ouwe..

Wat ik me afvraag is waarom je in een kinderzwembadje zo'n zware pomp en em dan niet afdekt ofzo.

PS: alst in de tekst stond TL:DR

he bah :( sucks

freaky en vooral zwaar klote voor de betrokkenen.

Het idee is niet eens zo origineel..

Kan me pompen of verzuipen nog herinneren met Jack van Gelder:headbang:

Ja heb dit vaker gelezen. bizar dat men er blijkbaar niets aan doet om zulke dingen te voorkomen.

Ach hoevaak gebeurd het nou... een mens word in de wereld van commercie gezien als een voorwerp. Kijk bijvoorbeeld in de luchtvaart daar is het nog wat erger als je die berekeningen ziet.

Ongelovelijk dat dit kan gebeuren.

Er is ook een kort verhaal van Chuck Palaniuk de schijver van fight club. Moet daar gelijk aan denken werd ik ook beetje onpasselijk van daarin omschrijft hij ook in geuren en kleuren wat er gebeurd, namelijk:
Guts

THROUGHOUT Chuck Palahniuk's 2003 author tour, 67 unrelated people fainted while he read his short story "Guts." A few folks actually vomited and went to the hospital. Originally published in Playboy, "Guts" features such delightful scenes as a stoned man masturbating with a rod of candle wax shoved up his penis only to have the rod slip into his bladder. In another scene, a chap gets his intestines sucked out though his rectum by a pump in a swimming pool. And then there's the obligatory carrot-up-the-butt scene. You'll either violently wince or laugh out loud when you read it—even the third time around.

't Is eigenlijk geen gepast onderwerp om grappen over te maken, maar hier komt ie: big Mo is dol op kleine meisjes!

Zeker geen topic om grapjes over te maken en daarom doe ik het ook niet :D serieuze vraag.Ik zag nergens staan dat ze geloofde.

Terug
Naar boven