Fitness Seller

Zwemmen!

Ik doe elke week nog steeds aan zwemmen....
Meestal voor cardio maar het gebeurt ook weleens dat ik een interval training doe om mijn hele lichaam eens flink aan te pakken. Enne het is bovendien de sport om rugklachten te voorkomen

ex-zwemmer. Ik heb 2 jaar gezwommen, waarvan een half jaar competitie.
meestal gewestelijke wedstrijden

Zwem 1x in de 2 weken, vind het erg ontspannend en lekker.

iets van 10 jaar gezwommen, maar deed nooit aan wedstrijden :)
Vond duiken veel leuker.

ex-zwemmer

Vanaf kleins-af-aan al gezwommen(bekende rijtje diploma's), daarna vrijwel meteen met wedstrijdzwemmen begonnen en later ook wedstrijden. Totaal zo'n 4-8 jaar gezwommen, zou het niet eens meer weten. Hoogtepunt in de pubertijd dus dan ben je niet echt gefocused met dat soort dingen bezig. Helaas want ik had potentieel. Heb er een grote tros medailes aan over gehouden. Regionale- en provinciale kampioenschappen, marathons en Speedo nationale jeugd kampioenschappen. Favo. was borst en school, liefst sprint afstanden.

Zwem vanaf mijn 10de jaar wedstrijden en doe dat nu 14 jaar later nog steeds. Wel minder fanatiek en maar een paar wedstrijden per jaar. Zwemtraining doe ik maar een keer per week. Doe alleen sprintafstanden wat goed te combineren is met fitness (en met 1 keer in de week trainen). Moet alleen opletten dat ik wel genoeg rek en dat o.a. mijn schouders niet verstijven.

Laatst bewerkt:
Ex wedstrijdzwemmer hier :)
trainde 6 dagen per week en op zondag wedstrijden
zwom ongeveer 5 jaar lang in de A competitie.

ga binnekort weer wat beginnen :)

ik zwom 6 jaar lang in competitie nu al 3 jaar niet meer .. soms eens voor de fun maar ik ga dit vanaf juni weer 3 x in de week doen als cardio :P

zwemmen roelt!!

Toekomstige zwemmer. Wil nu tijdelijk (4 maanden) stoppen met fitness. Hiervoor in de plaats ga ik 2 - 4 x per week zwemmen + 2 - 4 x per week hardlopen

Terug
Naar boven