Ik heb vroeger op amateur niveau wedstrijd gezwommen (nooit ver gekomen maar ach). Nu heb ik besloten om een deel van mijn cardio weer te gaan vervangen door zwemmen, en ik vroeg mij af hoeveel mensen zwemmen er hier op het forum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadum zei:Ik heb vroeger op amateur niveau wedstrijd gezwommen (nooit ver gekomen maar ach). Nu heb ik besloten om een deel van mijn cardio weer te gaan vervangen door zwemmen, en ik vroeg mij af hoeveel mensen zwemmen er hier op het forum

bart82 zei:telt zwemmen in het geld ook mee?
hehehe
@dandy; waar blijf je nou met die rekeningnummer van je?
![]()
maar als je t zo graag wilt weten, mijn nummer is 68898768800-88688-3497949408484-402482-082
dandyman zei:maar als je t zo graag wilt weten, mijn nummer is 68898768800-88688-3497949408484-402482-082
en ik ben zekr wel in voor lekker zwemmen..leker in twater liggen dan
baantjes trekken ne dankje...enkel genieten en voor de afkoeling
en Bart, glijbaantje is wel leuk, was een keer bij een opstopping (praat ik over lang geleden) dat een kereltje achter me me ipv aan mn voeten vasthield (toen we naar benden zoeften) aan mn broek vasthield..vraag me niet waarom maar eenmaal in t bad gekomen en ik eruit liep krege ik al rare, lachwekeknde gezichten die mn kant opkeken..jaja, mn zwembroek was achter helemaal uitgescherud:d

bart82 zei:bizare rekeningnummer heb jij? maarja...
enneuh volgens mij heb jij je gewoon lekker anaal laten nemen door dat kereltje, en heb je nadien een verhaal moeten verzinnen voor dat gat achteraan je zwembroek...
ontstoppertje ipv opstoppertje!
![]()

dandyman zei:
gat, was t maar waar. mn zwembox hing half op de grond..helemaal uitgescheurd![]()

bart82 zei:frikandel bloot
![]()
het zijn ook altijd dezelfde die pech hebben...![]()