MuscleMeat

Helft vrouwen sekst met collega

Bezoekers in dit topic

Hebben ze dat onderzoek gedaan bij het bedrijf waar piecream werkt?
 
Werk zelf in een club..............
 
ok ik noem artis graag een club
 
Dammm ik heb een baan afgewezen waar al mijn collega's vrouwen zouden zijn +/- 70 had ik dit geweten..... LOL

Nou, stel het zijn allemaal lelijke vrouwen. Je bent toch niet zo wanhopig naar een potje coïtus? Of maakt het niet uit, gat is gat? En prop je hem ook altijd in een champagnefles.
 
de helft van alle vrouwen. yeah right. wat een k*t hoeren dan.
 
k heb best wat relaties gehad via mn werk

je ziet elkaar regelmatig en kan snel wat opbloeien
 
Berichtje wat zeker door de uitkerende instanties in de lucht is gestuurd om werklozen weer te motiveren voor een baan.:D
 
't Zijn allemaal sletten! En de andere helft is gewoon te lelijk, maar zou ook wel willen :D
 
Verbaast me helemaal niet, trouwens het valt op dat met name vrouwen op het werk graag wel eens mannen verleiden tot bepaalde daden, ook al aan de lijve ondervonden.
 
Tijdje op project gezeten bij grote uitgever.
Allemaal verschillende redacties,panorama,yes,cosmo enz.
Maar wat me opviel was dat juist de vrouwen waar je het niet van verwacht het juist doen.
Eigen ervaring en gehoord via collega,s.
 
Wij hebben maar 1 vrouw werken, en die is niet zo (tenminste dat ik weet en in kan schatten).

Vorige bedrijven was het andere koek. Echter als je zelf een relatie hebt kun je daar geen gebruik van maken (tenminste ik niet:D).
 
Ik ken iemand die werkt bij zo'n blad en dit soort 'onderzoekjes' worden vaak gewoon volledig uit de duim gezogen.
 
Ik ken iemand die werkt bij zo'n blad en dit soort 'onderzoekjes' worden vaak gewoon volledig uit de duim gezogen.

Meestal wordt bij zulke bladen toch echt wel op iets anders gezogen hoor.
 
Bijna ieder dipje in mijn 13 jarige relatie is gekomen door dames op m'n werk :p

Als je de hele dag tegen zo'n lekker ding als mij aan zit te turen wil je ook wel nken. Vrij logisch. :D
 
als ik zie wat voor vieze wijven er in die kantoren werken(ja er zijn uitzonderingen), dan meot je toch wel epic low standards hebben als je erop in gaat. dikke rokende varkentjes zijn eerder regel dan uitzondering
 
als ik zie wat voor vieze wijven er in die kantoren werken(ja er zijn uitzonderingen), dan meot je toch wel epic low standards hebben als je erop in gaat. dikke rokende varkentjes zijn eerder regel dan uitzondering

212349944_380c7a31a2.jpg


:meal:
 
Back
Naar boven