XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

oké ik hoorde een leuk liedje op de radio.
weet alleen de titel en artiest niet.

het is een house liedje, waarin vaak genoemd wordt; sexy bitch... get on the floor.
Maar als ik hierop zoek bij google of youtube krijg ik niet wat ik zoek.

wie kan helpen:$ ?
 
oké ik hoorde een leuk liedje op de radio.
weet alleen de titel en artiest niet.

het is een house liedje, waarin vaak genoemd wordt; sexy bitch... get on the floor.
Maar als ik hierop zoek bij google of youtube krijg ik niet wat ik zoek.

wie kan helpen:$ ?

http://www.youtube.com/watch?v=Qfm9ezI7SCg

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Die is rete bekend:P Toch bedankt voor je hulp maar tis hem niet.


http://www.youtube.com/watch?v=qQIO3pBFfXI Deze ook nie?
 
@ Kraft..

Nee helaas, mischien nog een tip.. het is sneller dan die en niet zo zoetsappig om te horen.
 
Nee ik geef het op, dat is hem ook niet, deze is weer te snel haha;) Hopen dat ik hem nog een keer ergens hoor!
 
Haha ach, toch leuk om naar deze liedjes van Phil te luisteren. Blijft een goede artiest.
 
Ben me al 2dgn als een gek aan 't zoeken naar de titel van (recente, iig uit 2009) dancetrack waarvan ik de clip toen nog zag op TMF Dance.
Standaard een melodie en male vocals.
Refr is iets als: I've got a fire in me ..... burn....
I've got a fire....

Van de clip herinner ik me weinig meer dan dat hij(rond hoofd, donkerbruin kort haar, zonnebril op)
op 't eind nog "I've got a fire in me" zingt, zich omdraait(volgens mij met een blondine erbij) en ineens staat ie bij de dj met halflang blond haar.

Erg vage omschrijving, maar weet iemand het? :D
 
Heb er ook 1, weet er geen text van.. het enige wat ik weet is dat het bij die commercials op Discovery voor het programma "TimeWarp" wordt gebruikt..
Weet zelfs niet of die zooi bij jullie wordt uitgezonden.. lekker vaag he? :D

---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

Ben me al 2dgn als een gek aan 't zoeken naar de titel van (recente, iig uit 2009) dancetrack waarvan ik de clip toen nog zag op TMF Dance.
Standaard een melodie en male vocals.
Refr is iets als: I'v got a fire in me ..... burn....
I've got a fire....

Van de clip herinner ik me weinig meer dan dat hij(rond hoofd, donkerbruin kort haar, zonnebril op)
op 't eind nog "I've got a fire in me" zingt, zich omdraait(volgens mij met een blondine erbij) en ineens staat ie bij de dj met halflang blond haar.

Erg vage omschrijving, maar weet iemand het? :D
1 van deze toevallig?
DAVID WILCOX - FIRE IN MY BONES
GIANT - THUNDER AND LIGHTNING

Eerste results van Gooooooogle. :p
 
1 van deze toevallig?
DAVID WILCOX - FIRE IN MY BONES
GIANT - THUNDER AND LIGHTNING

Eerste results van Gooooooogle. :p

Nope.
Heb ook een beetje de tracklists van Hitzone cd's op na gekeken, maar vind het maar niet.
Volgens mij was burn tussen haakjes na de titel.....
 
Ben me al 2dgn als een gek aan 't zoeken naar de titel van (recente, iig uit 2009) dancetrack waarvan ik de clip toen nog zag op TMF Dance.
Standaard een melodie en male vocals.
Refr is iets als: I've got a fire in me ..... burn....
I've got a fire....

Van de clip herinner ik me weinig meer dan dat hij(rond hoofd, donkerbruin kort haar, zonnebril op)
op 't eind nog "I've got a fire in me" zingt, zich omdraait(volgens mij met een blondine erbij) en ineens staat ie bij de dj met halflang blond haar.

Erg vage omschrijving, maar weet iemand het? :D

Is het deze? http://www.youtube.com/watch?v=Yq77pTi03qQ&translated=1

<------ :D
 
Nope.
Tis een dancetrack. Beetje a la ATB, Ferry Corsten.
 
Grote Neger met afro
Alles in cartoon style/getekend
Zware Bass
Hiphop/R&B/Pop
Clip was te zien op tmf/mtv en hoorde je vaak als je uit ging :D

heel frustrerend maar meer weet ik niet
 
Vet oud nummer is dat. Dan was hij wel heel jong toen hij begon met stappen. :D
 
Back
Naar boven