AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

2e is idd Sidney Samson - Riverside maar de eerste weet ik ook niet.

Zo nu gaan we eens kijken welke nummers mensen voor mij kunnen vinden ( karma spreekt natuurlijk)
goed om te beginnen

Basment jaxx - track ID

een track die ik ergens in de jaren 90 heb opgenomen toen ie een paar keer gedraaid werd op 3voor12 bpm op 3 fm.
Er werd bij aangekondigd dat het een white label was (een promo dus) en waarschijnlijk gemaakt was door Bassment jaxx.
De titel was waarschijnlijk iets van brixton / brickstune...

hier onder een valt ie te beluisteren :

Basment jaxx - track ID.mp3

tape black - ID track and artist

Deze track was de intro van een dj set gemixt door dj Cross / crossfader ( resident dj voor 538 dance department )

iemand een idee ?

tape black - ID track and artist

de eerste weet ik niet

de tweede is
Artist: Jam & Spoon
Nummer: I pull my gun twice
Album :Maximum Music Funk + TV-CD

Ik zoek een populair rnb (?) liedje waarin een vrouw en man afgewisseld zingen waarvan de refrein van de vrouw min of meer zo gaat: "i can get a blue diamond of ring...ablue diamond of ring". En iets zegt me dat n*gers het zingen.

Google vindt niks, dus de lyrics zijn mogelijk anders.

misschien is de lyric anders omdat je engels niet klopt? :P a blue diamond of ring?

Das goed mogelijk ja, ik schreef het hoe dat ik het hoorde.

Ik zoek een oud nummertje. Iets van Billie jean is not my lover
Shes just a girl...

nee grapje, ik zoek niks

waaroem - aa tanne nergens te vinden..

Weet er iemand hoe dit nummer noemt.

Niet dat ik het goed vind ofzo maar men ben baas was er opt werk tegen me over bezig.

Zijn beschrijving van het clipje : Een dikke die wat rond staat te dansen in precies een bakpak met een short aan ofzoiets :dunno:
En ze ziet eruit als een wraak.

clipje was net op de radio bezig, ik herkende er af en toe it takes two ofzoiets inzeggen.

Maar daarmee kom ik altijd op een ander liedje uit.

Iemand een idee wil het clipje eens bekijken.

Ik zoek een nummer van Metallica, waar je soldaten hoort marcheren en een stem er doorheen hoort, de stem die je hoort zit in het filmpje van Red Alert 2.

Terug
Naar boven