Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

mavgink was het ook een een streef voor jou? jij komt wel nog in de buurt van zn fysiek tenminste
 
Zeker een streven voor mij.
Z'n **** it all and no regrets mentaliteit vond ik geniaal :)

zonde dit.. :/
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
als steve jobs overlijdt ga ik ook zo doen, onee dat was BigT
 
Zyzz must be trollin with Dunn :p .
 
ik heb mijn anus geschoren uit blijdschap...
 
Ik vond het noemen van Justin Bieber haten of niet eigenlijk wel voorbeeldig. Doet me denken aan vroeger op de basisschool toen je alleen stoer was als je band x luisterde of wat dan ook en aan alle koters die boos worden/werden als je dat niet deed.

Stel je bent bij een leuk feest waar dan oppeens JB gedraaid wordt. Haters zouden bitchen dat het geen leuke muziek is en de sfeer bederfen. Zyzz zou z'n dansje doen en erom lachen, want **** it, je hebt alleen jezelf ermee als je gaat haten.

En hem als junkie afschilderen, nouja, neem ook eens zo'n pilletje ga naar een feest en zeg tegen jezelf 'haters gonna hate'.. misschien snap je het dan een beetje.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:


Wel fun, je trolled de hele zyzznichtenbende om modhateposts te maken, en banned ze zo...

So deliciously evil... Als je nu een vrouw was he EricR...
 
Jorgyboy doe aub niet zo uit de hoogte, je squat 30kg
 
Ik vond het noemen van Justin Bieber haten of niet eigenlijk wel voorbeeldig. Doet me denken aan vroeger op de basisschool toen je alleen stoer was als je band x luisterde of wat dan ook en aan alle koters die boos worden/werden als je dat niet deed.

Stel je bent bij een leuk feest waar dan oppeens JB gedraaid wordt. Haters zouden bitchen dat het geen leuke muziek is en de sfeer bederfen. Zyzz zou z'n dansje doen en erom lachen, want **** it, je hebt alleen jezelf ermee als je gaat haten.

En hem als junkie afschilderen, nouja, neem ook eens zo'n pilletje ga naar een feest en zeg tegen jezelf 'haters gonna hate'.. misschien snap je het dan een beetje.

Koester je het zout in je bek van zijn noten nog na?
 
Back
Naar boven