MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

heeft niks met objectiviteit te maken. Jullie branden gewoon een overleden iemand af, die op het eerste oog misschien een attention whore lijkt, maar veel betekent voor jongere wannabe bb'ers. Kijk nou eens hoeveel hij losmaakt @ misc maar ook hier.

en dan, als jij gaat haten op haterz ben je geen haar beters:trollface:
 
heeft niks met objectiviteit te maken. Jullie branden gewoon een overleden iemand af, die op het eerste oog misschien een attention whore lijkt, maar veel betekent voor jongere wannabe bb'ers. Kijk nou eens hoeveel hij losmaakt @ misc maar ook hier.

Hij was toch de troll-master, dan is het een eerbetoon om wat epic trollin af te leveren in dit topic.
 
en dan, als jij gaat haten op haterz ben je geen haar beters:trollface:

Haha oh nee hoor, zyzz heeft me ook vooral om dingen niet te serieus tenemen ;) Verbaas me alleen over de haat hier (Ericr lol)
 
het woord "trollen" wordt tegenwoordig zo vaak gebruikt dat het nu een schande is om als "troll" bestempeld te worden:o
 
hey zyzz lovers, fappen jullie wel eens op zyzz?

(nohomo)
 
het woord "trollen" wordt tegenwoordig zo vaak gebruikt dat het nu een schande is om als "troll" bestempeld te worden:o

Eerder dat sommigen niet begrijpen wat trollin is. Op 9/11 een account Saddamski maken en op een Amerikaanse chatboard posten is trollen, ook was het wel wat hard misschien. Heb het nog 20 minuten uitgehouden daar voordat ik een ban kreeg.
 
Eerder dat sommigen niet begrijpen wat trollin is. Op 9/11 een account Saddamski maken en op een Amerikaanse chatboard posten is trollen, ook was het wel wat hard misschien. Heb het nog 20 minuten uitgehouden daar voordat ik een ban kreeg.

netjes:roflol:
 
hey zyzz lovers, fappen jullie wel eens op zyzz?

(nohomo)
lol jij hebt zo weinig testeronen dat jouw derde been volgens mij geneens werkt

gtfo ecto phag

cruelintentions_1447%5B4%5D.jpg
 
Hij heeft op 2-3 jaar tijd wel meer bereikt en meer van het leven kunnen genieten dan de meesten onder ons ooit zullen doen. ;)

Niet iedereen hoeft 4 dagen per week met sos en pillen op te feesten om te genieten hoor......dus of hij meer genoot dan de meesten onder ons....

Weet ook niet hoe jij dat kan vergelijken met menigeen, iemand kan blijer zijn met een postzegelverzameling dan elke dag stappen/getraind lichaam.
 
Eerder dat sommigen niet begrijpen wat trollin is. Op 9/11 een account Saddamski maken en op een Amerikaanse chatboard posten is trollen, ook was het wel wat hard misschien. Heb het nog 20 minuten uitgehouden daar voordat ik een ban kreeg.
jij hebt echt issues dat is geneens grappig
 
Wow EricR's darkside haha "overdag is hij camera fanaat en supermod, snachts is hij de ultieme troll." (in jambers stem)
 
****ing grappig, EricR. :roflol:

Of toch niet.
 
heeft niks met objectiviteit te maken. Jullie branden gewoon een overleden iemand af, die op het eerste oog misschien een attention whore lijkt, maar veel betekent voor jongere wannabe bb'ers. Kijk nou eens hoeveel hij losmaakt @ misc maar ook hier.

Nou, ik brand helemaal niemand af. Jullie hemelen hem op en doen alsof hij God is omwille van zijn dedicatie voor een sport, terwijl jullie om dezelfde reden een andere persoon de grond in boren. Dat is in mijn ogen toch een extreme vorm van subjectiviteit.
 
Wow EricR's darkside haha "overdag is hij camera fanaat en supermod, snachts is hij de ultieme troll." (in jambers stem)

Ben inmiddels troll af, ook al was het wel leuk. Zelfs georganiseerd trollen, met een hele zooi beleggers op het Tros Radar-forum en die Legiolease losers wat zieken en hun livechat met een advocaat (Schonewille) verstieren. Mijn alias in die chat, Schonebille. Beetje kinderachtig maar die knuppels hadden maar beter moeten opletten toen ze hun contract tekenden.

Met DBB de Superdudes-troll was ook wel grappig, jammer dat daarna het trollen meer schelden werd. Ik mis mijn http://www.superdudes.nl/GeRmAnDuDe account nog steeds wel een beetje, Hans Himmeler was best populair daar.
 
Back
Naar boven