Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Nou volgens BB.com schijnt hij nu weer levend te zijn en heeft men bewijs. Epic tijdverdrijf op je vrije dag.

Rottend lichaam had die toch al,

van binnen dan.

strong humor in this thread lol

ericr maakt me echt boos

En wanneer is Justin Bieber dood?

****ING HELL:
Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (35 leden en 0 gasten) dit topic
JackRipper, 08Dennis08, A J D L, AAACEEE, Angelus, bascross, BlaRock, bodybuilding20, Calyptus, Dudemeister, Falcor, flex170578, Gerritt, Goldstrike, hellodutchbody, jinkazama1, Jordybuild, Jorgyboy, maul, Obee, Paris, pasta saus, Rah Rah Man, Reflector, RoniMoon1989, Rybeara, Situation, SPADE VI, Stam, steven177, StiffmeisterXL, TheUnknownKnown, Vito, Voorarm, Xto

Was ik ook toen ik voor het eerst kennismaakte @ /b en /fit, vond het maar een attention wh*re met grote praat. maar ik heb gewoon respect gekregen voor zijn fysiek mentaliteit en levenswijze

Dat je je er uberhaupt in verdiept zegt al genoeg vind ik... :rolleyes:

En wanneer is Justin Bieber dood?

****ING HELL:
Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (35 leden en 0 gasten) dit topic
JackRipper, 08Dennis08, A J D L, AAACEEE, Angelus, bascross, BlaRock, bodybuilding20, Calyptus, Dudemeister, Falcor, flex170578, Gerritt, Goldstrike, hellodutchbody, jinkazama1, Jordybuild, Jorgyboy, maul, Obee, Paris, pasta saus, Rah Rah Man, Reflector, RoniMoon1989, Rybeara, Situation, SPADE VI, Stam, steven177, StiffmeisterXL, TheUnknownKnown, Vito, Voorarm, Xto

In 2021, dan wordt die 27.

Terug
Naar boven