XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Oke bois; ik zal nog een nuttige toevoeging geven aan dit topic:

i am out en ik ga ff een lekkere lange kontveter draaien en daarna trainen.


LATERSSS
 
ericccccccccccccc ze zitten weer te slowchatten in wat maakt je dag goed topic


neneneneneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.

Hij heeft toch echt wel een one in a billion type chest die zyzz.

you mad?
 
Wat heb jij zoal bereikt trouwens?

ben redelijk tevereden met mezelf en heb al een vwo diploma !

HappyForeverAloneGuy.jpg
 
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.

Ik ben geen hopeloze fan ofzo maar ik vind zn fysiek wel mooi, en als iemand dan gaat zeggen dat t klein is en makkelijk in een jaar naturel te halen valt dan voel ik me wel beledigd. Ik train hard en eet goed maar heb dat fysiek na een jaar niet behaald, en ook niet na twee jaar dus vind het een beetje respectloos t.o.v. andere leden.
 
Ik ben geen hopeloze fan ofzo maar ik vind zn fysiek wel mooi, en als iemand dan gaat zeggen dat t klein is en makkelijk in een jaar naturel te halen valt dan voel ik me wel beledigd. Ik train hard en eet goed maar heb dat fysiek na een jaar niet behaald, en ook niet na twee jaar dus vind het een beetje respectloos t.o.v. andere leden.

Voel je niet aangevallen, het zijn meestal de "gebruikers" die dit soort dingen zeggen. Ze weten niet hoe het is om écht hard je best ervoor te doen.
 
Nee niet bang. Ik plaats mezelf gewoon niet op internet (niet op hyves, niet op facebook, nergens). Kan me herinneren dat je zei wel een pilletje te willen proberen en dat je naam Ali is + je foto + roids. Ik zou niet willen dat mijn toekomstige werkgever dat te weten komt.

Maar sowieso ben ik vrij paranoia op het internet. Heb Big-T al eerder gecontacteerd om te vragen of die me kon bannen + mn naam naar anoniem... te veranderen, maar dat is genegeerd (dus Eric als jij dit kan....).

nobody gives a ****, met mijn opleiding en cijferlijst smeken ze me om ergens te werken. Ik heb niets te vrezen, jij wel. En jij bent toch lelijk. Don't starts fights you cant win.
 
Ik kan de reacties niet begrijpen van 'al wie zyzz cool vindt is zelf een loser die cool wil worden.'

Objectief gezien stond zyzz erg ver als 22jarige:

-Lichaam waarvoor 95% van de mannelijke bevolking zou tekenen
-Daarenboven kon hij veel chicks krijgen (niet dat het leven daar om draait, maar de gemiddelde dbb'er is er ook niet vies van)
-bezig aan een universitaire studie
-Last but not least, een enorme naambekendheid en een eigen supplementenlijn op zn 22 jaar, die door bovengenoemde factoren hoogstwaarschijnlijk goed draaide...

Er staan er weinigen zo ver op hun 22 jaar...

Gegokt en verloren met de levensstijl die hij aanhielt om dat de bereiken jammer genoeg...
 
Jouw 'god' was gewoon een raar figuur, hij kon door bij een groep mongolen verworven status (en misschien geld, dat weet ik niet) bekendheid krijgen en dus sletten aantrekken. Bij mijn weten niets wezenlijks bereikt of toegevoegd aan de mensheid. Ik las ergens drugsdealer, dus ws juist schade aangericht. In het Engels zeggen ze good riddance.

Geciteerd van the daily telegraph. Ik wist het allemaal al, maar voor iemand die zo respectloos over doden spreekt zoals jij, post ik het graag nog eens zodat je er naar kunt kijken en het kunt vergelijken met je eigen leven.

At 22, Shavershian - Zyzz to fans - had a Facebook following of more than 60,000, had released a book, developed a protein supplement and had launched a range of clothing, all while doing a degree in business and commerce.


Wat heb jij toegevoegd aan de mensheid 'Strong80'?
 
Voel je niet aangevallen, het zijn meestal de "gebruikers" die dit soort dingen zeggen. Ze weten niet hoe het is om écht hard je best ervoor te doen.
Want als je aan de AAS zit komt alles je natuurlijk aanwaaien, gtfo ecto.
 
Ik ben geen hopeloze fan ofzo maar ik vind zn fysiek wel mooi, en als iemand dan gaat zeggen dat t klein is en makkelijk in een jaar naturel te halen valt dan voel ik me wel beledigd. Ik train hard en eet goed maar heb dat fysiek na een jaar niet behaald, en ook niet na twee jaar dus vind het een beetje respectloos t.o.v. andere leden.

dan doe je t niet goed man, beter stop je met bodybuilding
ik heb nog een openstaande vacature voor me shoarmazaak btw
 
nobody gives a ****, met mijn opleiding en cijferlijst smeken ze me om ergens te werken. Ik heb niets te vrezen, jij wel. En jij bent toch lelijk. Don't starts fights you cant win.

Er is altijd wel iemand die beter, knapper of slimmer is. Dus kom mar op met die pics. Ik doe mee.

u mad ?
 
nobody gives a ****, met mijn opleiding en cijferlijst smeken ze me om ergens te werken. Ik heb niets te vrezen, jij wel. En jij bent toch lelijk. Don't starts fights you cant win.

:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
woooow! thats fkng fascinating!

Klopt daarom heb jij ook al het recht van spreken! Jij bent sterk slim en mooi en de rest is lelijk en onsuccesvol toch? Dat is wat je ons allemaal door de strot wil drukken in ieder geval
 
Karma voor de bazen die zeggen dat ze een beter of evenwaardig fysiek hebben dan zyzz en dat hier durven posten...

En geen excuses van 'ik ben bloated vandaag', ik ben aan het bulken of ik ben geblesseerd... Zyzz zag er ook altijd goed uit ;)
 
ik ben opzich ook wel in for pics
 
Back
Naar boven