Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.
Ik ben geen hopeloze fan ofzo maar ik vind zn fysiek wel mooi, en als iemand dan gaat zeggen dat t klein is en makkelijk in een jaar naturel te halen valt dan voel ik me wel beledigd. Ik train hard en eet goed maar heb dat fysiek na een jaar niet behaald, en ook niet na twee jaar dus vind het een beetje respectloos t.o.v. andere leden.
Nee niet bang. Ik plaats mezelf gewoon niet op internet (niet op hyves, niet op facebook, nergens). Kan me herinneren dat je zei wel een pilletje te willen proberen en dat je naam Ali is + je foto + roids. Ik zou niet willen dat mijn toekomstige werkgever dat te weten komt.
Maar sowieso ben ik vrij paranoia op het internet. Heb Big-T al eerder gecontacteerd om te vragen of die me kon bannen + mn naam naar anoniem... te veranderen, maar dat is genegeerd (dus Eric als jij dit kan....).
Hij heeft toch echt wel een one in a billion type chest die zyzz.
you mad?
Jouw 'god' was gewoon een raar figuur, hij kon door bij een groep mong*len verworven status (en misschien geld, dat weet ik niet) bekendheid krijgen en dus sl*tten aantrekken. Bij mijn weten niets wezenlijks bereikt of toegevoegd aan de mensheid. Ik las ergens drugsdealer, dus ws juist schade aangericht. In het Engels zeggen ze good riddance.
Want als je aan de AAS zit komt alles je natuurlijk aanwaaien, gtfo ecto.Voel je niet aangevallen, het zijn meestal de "gebruikers" die dit soort dingen zeggen. Ze weten niet hoe het is om écht hard je best ervoor te doen.
Ik ben geen hopeloze fan ofzo maar ik vind zn fysiek wel mooi, en als iemand dan gaat zeggen dat t klein is en makkelijk in een jaar naturel te halen valt dan voel ik me wel beledigd. Ik train hard en eet goed maar heb dat fysiek na een jaar niet behaald, en ook niet na twee jaar dus vind het een beetje respectloos t.o.v. andere leden.
ben redelijk tevereden met mezelf en heb al een vwo diploma !
![]()
nobody gives a ****, met mijn opleiding en cijferlijst smeken ze me om ergens te werken. Ik heb niets te vrezen, jij wel. En jij bent toch lelijk. Don't starts fights you cant win.
Want als je aan de AAS zit komt alles je natuurlijk aanwaaien, gtfo ecto.
nobody gives a ****, met mijn opleiding en cijferlijst smeken ze me om ergens te werken. Ik heb niets te vrezen, jij wel. En jij bent toch lelijk. Don't starts fights you cant win.

Er is altijd wel iemand die beter, knapper of slimmer is. Dus kom mar op met die pics. Ik doe mee.
u mad ?