MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waardering
3.530
Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.
Gozer, het gaat toch niet om massa, het gaat erom wat een aantrekkelijk fysiek is (voor velen hier) iedereen heeft toch andere doelen/schoonheidsidealen
Doet niets af aan het feit dat je een monsterlijk fysiek hebt. Word wel een beetje moe van alle 'grote' kerels hier die even bepalen voor iedereen wat een mooi fysiek is.

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
trollers, no lifers, ecto's, beta mannetjes, kinderen die hun pubertijd nog niet voorbij zijn, drugsgebruikers, etc ook.

ga gewoon net zo lang over jullie topic heen pissen tot die op slot gaan.

Oh no you won't, er is ook nog een knopje dat 'topicban' heet op mijn DBB-controller. Mooi ding trouwens, heeft T. weer mooi geregeld.

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Waardering
1.477
Oke, hier is die dan... let op schokkend:

schokkend je bent gewaarschuwd
erg schokkend!
oke hier is die dan
rmsjh0.jpg

Masters

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 okt 2003
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
eric zorg ff dat de neg het weer doet....kunnen we kuki zijn karma afpakken :D

Ronniej

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
3 feb 2008
Waardering
1.093
Ik denk dat ik een elite membership neem, en me naam verander in ''RIP ZYZZ''

jinkazama1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2010
Waardering
391
Jij weet overduidelijk jack shit van BB, no offence, Ziz had een goed fysiek, maar na een kuurtje winny en clen zie je er snel zo uit. Niet om te braggen, maar ik wil best een posedown met ziz doen.
Niet om lullig te doen, mischien als je 10 cm langer was dat je daadwerkelijk kan competen met zyzz.

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 okt 2007
Waardering
206
Suuuuuure... Ik ken genoeg mensen aan de winny clen en dboll, toch ziet er geen enkele uit als zyzz... True story.

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waardering
3.530
trollers, no lifers, ecto's, beta mannetjes, kinderen die hun pubertijd nog niet voorbij zijn, drugsgebruikers, etc ook.

ga gewoon net zo lang over jullie topic heen pissen tot die op slot gaan.
't is maar waar je je tijd mee wil verdoen, had je voor iemand die bijna afgestudeerd is wel hoger ingeschat

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Gozer, het gaat toch niet om massa, het gaat erom wat een aantrekkelijk fysiek is (voor velen hier) iedereen heeft toch andere doelen/schoonheidsidealen
Doet niets af aan het feit dat je een monsterlijk fysiek hebt. Word wel een beetje moe van alle 'grote' kerels hier die even bepalen voor iedereen wat een mooi fysiek is.
Ah, nu val je toch even hard door de mand zeg :roflol:

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
5.428
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.

krieltje

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
6 okt 2004
Waardering
365
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
wat een k*t topic,over een dooie pillen slikker....en nog superfag ook,nonnie dicht?

Ano_1991_9

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2008
Waardering
445
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Daar zit het hem idd. Groot is niet altijd beter. Groot is bruter maar qua aesthethics was Zyzz moeilijk te evenaren. Ieder zijn doelen en voor velen is Zyzz qua fysiek een mooi eindpunt.

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
12 jul 2010
Waardering
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Het gaat er om dat gasten hier een kerel aanbidden als een stel faggy ass justen bieber fans omdat ze zelf nog nooit het doorzettingsvermogen hebben om eens tot een fatsoenlijk fysiek te komen. Ja hij had een goed lichaam, maar komop zeg, zo geweldig was het echt niet.
klopt, het is inderdaad helemaal niet zo geweldig

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
9 jun 2009
Waardering
920
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Daar zit het hem idd. Groot is niet altijd beter. Groot is bruter maar qua aesthethics was Zyzz moeilijk te evenaren. Ieder zijn doelen en voor velen is Zyzz qua fysiek een mooi eindpunt.
Vooral het woord 'evenaren' komt hier goed aan z'n recht!

Situation

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 mei 2010
Waardering
145
scared are we? kom op nou niet omheen draaien.
Nee niet bang. Ik plaats mezelf gewoon niet op internet (niet op hyves, niet op facebook, nergens). Kan me herinneren dat je zei wel een pilletje te willen proberen en dat je naam Ali is + je foto + roids. Ik zou niet willen dat mijn toekomstige werkgever dat te weten komt.

Maar sowieso ben ik vrij paranoia op het internet. Heb Big-T al eerder gecontacteerd om te vragen of die me kon bannen + mn naam naar anoniem... te veranderen, maar dat is genegeerd (dus Eric als jij dit kan....).

Ano_1987_4

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2006
Waardering
990
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
wat een k*t topic,over een dooie pillen slikker....en nog superfag ook,nonnie dicht?
pas op hoor. Zo begon het ook met mij. Voor je het weet. vallen de haters jou ook aan. Dan ben je opeens jaloers op een lelijke dode wannabee gastje.

Bovenaan