Fitness Seller

real madrid topic

Bezoekers in dit topic

ze zijn gewoon pijlsnel in de counter en overal levensgevaarlijk en kijk eens op de topscorerlijst onder de namen "Benzema" en "Higuain", echt niet alleen Ronaldo

ze spelen geen Barcelona voetbal, maar dat doet verder niemand
 
ze zijn gewoon pijlsnel in de counter en overal levensgevaarlijk en kijk eens op de topscorerlijst onder de namen "Benzema" en "Higuain", echt niet alleen Ronaldo

ze spelen geen Barcelona voetbal, maar dat doet verder niemand

Dat zeg ik, ze hebben een enorm goede verhoede en een scorend vermogen dat ik nog nooit bij een ander team gezien heb. Verreweg de beste op het moment.

Maar dat betekent nog niet dat ze beter voetbal spelen dan andere clubs, met individuele kwaliteiten in de voorhoede kan je een heel eind komen.

Maar zodra ze tegen betere teams komen te voetballen zie je dat het middenveld het gewoon niet meer aan kan.
 
Als je veel scoort , speel je imo mooi voetbal . Want dat willen we toch allemaal zien : goals . Real scoort het meest van heel Europa . Het is echt niet alleen Ronaldo idd . Higuain en Benzema die zouden bij elke Europese topclub in de basis staan . Kaka heeft gewoon pech gehad vorig seizoen en werkt aan zijn vorm . Die kerel is echt een van de mooist voetballende spelers vind ik . En dan nog Özil die nog serieuze potten gaat breken .
Dat er echt gezegd w dat Real niet mooi speelt :roflol: Komaan man :D
 
Noem is een paar wedstrijden tegen topclubs waar Real madrid goed gepresteerd heeft afgelopen jaren.
 
Ze zijn dan ook al jaren op zoek naar een goede vorm . Die hebben ze nu bijna te pakken . Het was zoeken naar goede flankspelers / controlerende middenvelder / goeie nummer tien . En die hebben ze gezocht bij o.a. de Nederlanders (Robben , etc) en niet gevonden . Nu met Khedira en özil hebben ze die wel gevonden vind ik . Wacht maar af , volgende jaar ownen ze volgens mij .
 
wat een k*t topic
 
Ze zijn dan ook al jaren op zoek naar een goede vorm . Die hebben ze nu bijna te pakken . Het was zoeken naar goede flankspelers / controlerende middenvelder / goeie nummer tien . En die hebben ze gezocht bij o.a. de Nederlanders (Robben , etc) en niet gevonden . Nu met Khedira en özil hebben ze die wel gevonden vind ik . Wacht maar af , volgende jaar ownen ze volgens mij .

Robben werd "De Messi van Real" genoemd, hebben ze alleen verkocht omdat Kaka en Ronaldo moesten komen.
 
Ze zijn dan ook al jaren op zoek naar een goede vorm . Die hebben ze nu bijna te pakken . Het was zoeken naar goede flankspelers / controlerende middenvelder / goeie nummer tien . En die hebben ze gezocht bij o.a. de Nederlanders (Robben , etc) en niet gevonden . Nu met Khedira en özil hebben ze die wel gevonden vind ik . Wacht maar af , volgende jaar ownen ze volgens mij .

Dat is het probleem van Real op het moment, in de voorhoede ownen ze elk team in de wereld. Maar het middenveld is van een matig niveau, in wedstrijden waarin Real de overhand heeft (vooral tegen mindere teams) valt dit niet zo op. Maar in wedstrijden tegen topclubs worden ze op het middenveld van alle kanten overlopen.

Met een goed middenveld winnen ze alle prijzen die er zijn.
 
Robben :roflol: Really ?

Wat is er met Robben? Hoort gewoon bij de beste spelers ter wereld. Zo vaak als hij beslissend is (geweest), is bijna niemand.
 
Dat is het probleem van Real op het moment, in de voorhoede ownen ze elk team in de wereld. Maar het middenveld is van een matig niveau, in wedstrijden waarin Real de overhand heeft (vooral tegen mindere teams) valt dit niet zo op. Maar in wedstrijden tegen topclubs worden ze op het middenveld van alle kanten overlopen.

Met een goed middenveld winnen ze alle prijzen die er zijn.

Ik zie geen slecht middenveld sorry ; ik zie enkel nogal een knullige omschakeling en uitverdediging. En een laksheid , het lijkt wel of ze het niet echt willen .
Als je het middenveld van andere topclubs bekijkt (Barcelona uitgerekend , mss beste midfield ever) is dat van eenzelfde niveau . Alleen die strijdlust ontbreken ze m.i.
Vergeet ook niet dat Real en Barça in twee weken 4 wedstrijden hebben gespeeld waarvan 3 loodzware .
Als ze dit team houden en met dezelfde mensen verder werken , breken ze alle records .
Beste verdediging is de aanval en als ze aan 30 percent balbezit zitten in een wedstrijd is dat de fout van Mourinho en niet van een slecht middenveld .

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 15:05 ----------

Wat is er met Robben? Hoort gewoon bij de beste spelers ter wereld. Zo vaak als hij beslissend is (geweest), is bijna niemand.

Hij hoort bij de beste spelers ter wereld maar is toch geen vergelijk met Rooney , Kaka , Ronaldo , Messi , Xavi of Iniesta imo ...
 
Messi, Ronaldo en Iniesta vind ik wel hoger staan ja, Kaka niet en Rooney of Xavi zijn niet te vergelijken.
 
Robben staat ook pas 40ste op de beste betaalde voetballerslijst . Lijkt me wel een reden voor te zijn .

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 15:10 ----------

Kaka ook niet destijds bij AC ?
 
Ja toen die 2 seizoenen of zo dat hij echt goed was wel, maar laatste jaren niet imo.
Heb je een lijst van die best betaalde voetballers?
Kan me voorstellen dat spelers als Torres, Drogba, Robinho, Tevez, Adebayor, David Silva etc meer verdienen bij hun clubs.
 
Laatst bewerkt:
Ruudje bekijkt alles van barcelona perspectief en dan valt het voetbal wel wat tegen. Maar je moet Real Madrid meer vergelijken met een Milaan, Manchester united, city, Chelsea,arsenal etc...

Dan voetballen ze imo een stuk beter dan die ploegen. City kan bij vlagen ook heel aardig voetballen. Ik denk dat die volgend jaar wel een serieuze bedreiging zijn voor de cl mits ze alles intern op een rijtje krijgen.
 
Ruudje bekijkt alles van barcelona perspectief en dan valt het voetbal wel wat tegen. Maar je moet Real Madrid meer vergelijken met een Milaan, Manchester united, city, Chelsea,arsenal etc...

Dan voetballen ze imo een stuk beter dan die ploegen. City kan bij vlagen ook heel aardig voetballen. Ik denk dat die volgend jaar wel een serieuze bedreiging zijn voor de cl mits ze alles intern op een rijtje krijgen.

Hier ben ik het wel mee eens
 
Barca voetbalt sneller, de bal gaat daar veel van voet naar voet, combinaties,... Bij Real lopen ze langer met de bal, zeker als ronaldo de bal heeft :trollface:
 
Robben staat ook pas 40ste op de beste betaalde voetballerslijst . Lijkt me wel een reden voor te zijn .

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 15:10 ----------

Nr 40 zegt niks...
Dat ligt vooral aan de werkgever, Bayern Munchen.. is maar net wat zij aan salaris bieden en waarmee Robben akkoord is gegaan bij het tekenen van zijn contract.

Bij bijv. Real Madrid/Barcelona zou hij misschien een hoger salaris hebben en dus enkele plekken stijgen.
 
Robben bij de beste spelers ter wereld :roflol:
 
Robben staat voor de 2e keer in 3 jaar in de CL finale, topspeler. Wat de Belgen vinden is verder niet zo interessant, is alweer 10 jaar geleden dat zij bij een eindtoernooi waren.
 
Back
Naar boven