- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja, leuk om verder te spoelen tot de volgende plaat...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, leuk om verder te spoelen tot de volgende plaat...
Hierbij de volgende plaat. Een van de hoogtepunten uit de muziekgeschiedenis.Ja, leuk om verder te spoelen tot de volgende plaat...
Onlangs ontdekte ik het nummer;
When the Smoke is Going Down van de Scorpions
De gitaarintro zit nu dus dag en nacht in mijn hoofd. Wel prachtig ofzo
Check Joost Klein op Lowlands.Dat kut Europapa blijft de laatste tijd hangen en ik overweeg nu euthanasie.
Ook al irriteren veel mensen zich aan dit nummer, de groep die het fantastisch vindt is vele malen groter, dit zet Nederland alweer mooi op de kaart vanwege de enorme muziek-industrie die ons kleine landje rijk is.Check Joost Klein op Lowlands.
Wedden dat je uit je dak gaat, hij is echt een artiest/ entertainer
P.S.
Je bent nooit te oud om iets nieuws te waarderen.
Voor zover ik weet is het allemaal in België begonnen.Alles op gebied van EDM (Electronic Dance Music) is groot geworden vanuit Nederland. Van Club tot Hardcore, Techno tot Trance.
Goeie humor hebben jullie, dat sowieso. Sportpaleis Antwerpen was/is wel een grandioze locatie voor denderfeesten.Voor zover ik weet is het allemaal in België begonnen.
Rotterdam is in mijn ogen een echte Hardcorestad. En ja de house is inderdaad uit Chicago over komen waaien, toen waren er de zogenaamde Warehouse Parties, vandaar de naam "House".Hardcore is in Rotterdam ontstaat uit de house scene die vanuit Amerika (o.a. Chicago) over is komen waaien. House is ontstaan uit disco.
Ik heb er onlangs een of andere docu over gezien en daar werd vermeld dat dance muziek hier ontstaan isGoeie humor hebben jullie, dat sowieso. Sportpaleis Antwerpen was/is wel een grandioze locatie voor denderfeesten.

Klopt, in de ZillionIk heb er onlangs een of andere docu over gezien en daar werd vermeld dat dance muziek hier ontstaan is![]()
Ik wil die docu dan ook zien. Weet je nog hoe die heet? Welke zender/streamingsdienst?Ik heb er onlangs een of andere docu over gezien en daar werd vermeld dat dance muziek hier ontstaan is![]()
Ik dacht op Canvas.Ik wil die docu dan ook zien. Weet je nog hoe die heet? Welke zender/streamingsdienst?
Laatst nog gezien? Weet je nog ongeveer wanneer?
Heb jij nog een oorwurm vandaag?Wow @Sanca Saxon heb je nou serieus mijn grapje over Belgische snelwegen verwijderd?
Het was gewoon een lollig grapje.
Jezus wat zijn jullie allemaal uptight opeens. Zijn jullie allemaal vegan geworden?
Bij je terugkomst doe je niets anders dan 'grapjes' plaatsen, het is nu wel (meer dan) genoeg geweest.Wow @Sanca Saxon heb je nou serieus mijn grapje over Belgische snelwegen verwijderd?
Het was gewoon een lollig grapje.
Jezus wat zijn jullie allemaal uptight opeens. Zijn jullie allemaal vegan geworden?