MuscleMeat

Het Grote Welk-Nummer-Krijg-je-Niet-uit-je-Hoofd Topic (Oorwurm)

• Topic Starter Topic Starter
Deze blijft ook altijd hangen:

Dan zing ik de hele dag: ratatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata

• Bicep
Waarderingen: K82
Nog steeds heb ik dagelijks nummers van de Scorpions in mijn hoofd, komt veelal door de gitaren, wat een heerlijk geluid komt er van die snaren af, en dan niet zo zeer die elektrische scheurende (die ook wel vet zijn hoor) maar die zuiver klinkende, heerlijk vind ik het.

Best bizar als je je bedenkt dat ik ooit (15-20jaar geleden) alleen maar naar Hardcore en Hazes luisterde, andere muziek....daar luisterde ik niet naar.

Blijft echt hangen, zoooo lekker is deze plaat. Aanrader voor als je een kutnummer uit je hoofd wilt krijgen, luister dan naar deze plaat en je bent de hele dag blij.

• Like
Waarderingen: BB_
Een gat in het midden van de zee... babytv

• Haha
Voor wie kleine kinderen heeft (ben blij dat de jongste van mij 8 is nu)

Voor wie kleine kinderen heeft (ben blij dat de jongste van mij 8 is nu)

Lijkt me echt een marteling als je dit de hele dag in je hoofd hebt, heb geen kinderen, wel een vriendin en 2 katten dus dit zal niet zo vaak gedraaid worden gelukkig.

En waar ben je dit nummer in hemelsnaam tegengekomen?

Op Youtube. Vanwege het topic 'The Beatles of The Rolling Stones' had ik een paar nummers van The Beach Boys beluisterd en ik zag opeens dit voorbijkomen. De afbeelding in combinatie met de titel sprak mij aan, zei mij dat dit mss een iets ernstiger, diepzinniger nummer van hen was... Het bevalt jou dus ook.

• Like
Op Youtube. Vanwege het topic 'The Beatles of The Rolling Stones' had ik een paar nummers van The Beach Boys beluisterd en ik zag opeens dit voorbijkomen. De afbeelding in combinatie met de titel sprak mij aan, zei mij dat dit mss een iets ernstiger, diepzinniger nummer van hen was... Het bevalt jou dus ook.
Dan zou ik God Only Knows eens luisteren.

Daughtry - Break Into my Heart blijft vandaag echt hangen.

o shes sweet but a psycho a little bit psycho

volgens mij draaide die bij de albert heijn of basic fit
Die muziek luister ik normaal niet

Terug
Naar boven