XXL Nutrition
Foto Contests

Strive4muscle

Beste DBB’s,

Ik ben Rick, de meeste mensen van dit forum kennen mij onder de naam Strive4Muscle, ik ben 25 jaar en inmiddels al z’n 7-8 jaar bezig met fitness, waarvan ik de laatste 4 jaar serieus bezig ben met bodybuilding. Wat begon als tijdsbesteding heeft zich ontwikkeld tot een uit de hand gelopen hobby die ik nog steeds elke dag vol passie doe. Voor mij was de fotowedstrijd een stok achter de deur om 110% te blijven geven en mijn fysiek te blijven ontwikkelen. Ook het loggen heeft hier duidelijk aan bijgedragen! Normaliter zou ik voor een wedstrijd altijd droogtrainen, maar voor deze contest heb ik het tegenovergestelde gedaan. Ik ben van nature al vrij droog en mijn zwakke punt is dan ook het aanzetten van spiermassa, wat gewoon een ontiegelijk lang proces is. Mijn stats bij de collage waren 103,5 kg bij 1,85m en een vetpercentage onder de 10% waarbij ik dagelijks rond de 4500 calorieën at.
Top! Wat gaaf ook dat je nu totaal iets anders hebt gedaan dan je normaal zou doen voor een wedstrijd, super!! Mooi groot!

Beste fysiek en verhoudingen imo. Nog goeie definitie voor een bulk. Jammer dat je niet hebt gecut, maar dan had iedereen echt kansloos geweest. Duidelijk de meeste ervaring, beste posing en verst gevorderd.

Klinkt misschien vreemd, maar had hier eigenlijk meer van verwacht. Echter wel gewoon een brute shape..dus 5 sterren (als ik had mogen stemmen)

Klinkt misschien vreemd, maar had hier eigenlijk meer van verwacht. Echter wel gewoon een brute shape..dus 5 sterren (als ik had mogen stemmen)
@Strive4muscle heeft gewoon de beste shape maar heeft ervoor gekozen tijdens de clean bulk na z'n training foto'tjes te schieten. Ik vind dit erg sociaal naar de concurrentie toe, want als hij dit als prep had benaderd, zou het contrast met rest nog groter zijn. :P

Beste fysiek en verhoudingen imo. Nog goeie definitie voor een bulk. Jammer dat je niet hebt gecut, maar dan had iedereen echt kansloos geweest. Duidelijk de meeste ervaring, beste posing en verst gevorderd.
Thanks @BB_ ! Vanwege Corona en sluiting van de gyms is het allemaal niet zo gelopen als dat ik van te voren had gehoopt anders had ik waarschijnlijk ook wel gecut voor de contest. Alsnog ben ik blij dat ik heb geleanbulkt voor de contest, ik heb echt alles eruit gehaald wat erin zat en ben heel erg tevreden met de progressie die ik heb geboekt. Je zegt het eigenlijk al zelf... Als ik dit had benaderd als prep en volgas was gaan cutten, was ik in alle waarschijnlijkheid de winnaar geworden, nu wordt het spannend en is de vraag waarvoor de stemmers gaan? Totaalplaatje, foto's, posing, shreds, massa. We gaan het zien ik gun jou even goed die eerste prijs, want je hebt er keihard voor gewerkt ;)!

Ik begrijp je hoor, maar ik denk dat de reactie van @BB_ wel een hoop vraagtekens weghaalt ;) Als ik had gecut en in prep modus deze contest had benaderd was m'n resultaat in jou ogen denk ik als schokkender ervaren. Vergeet niet dat ik gewoon in een flink overschot heb gezeten, geen diuretica heb gebruikt en professionele foto's heb geschoten. Alsnog sta ik in vrij nette shape en heb ik netto meer vvm opgebouwd als dat ik begon met de contest. Dat is de harde realiteit / het verschil tussen cutten en bulken. De ''transformatie'' ziet op foto meer schokkend uit. Ik hoop dat dit een beetje meer duidelijkheid schept.

P.S. Die 5 sterren worden gewaardeerd, thanks bro!

Thanks @BB_ ! Vanwege Corona en sluiting van de gyms is het allemaal niet zo gelopen als dat ik van te voren had gehoopt anders had ik waarschijnlijk ook wel gecut voor de contest. Alsnog ben ik blij dat ik heb geleanbulkt voor de contest, ik heb echt alles eruit gehaald wat erin zat en ben heel erg tevreden met de progressie die ik heb geboekt. Je zegt het eigenlijk al zelf... Als ik dit had benaderd als prep en volgas was gaan cutten, was ik in alle waarschijnlijkheid de winnaar geworden, nu wordt het spannend en is de vraag waarvoor de stemmers gaan? Totaalplaatje, foto's, posing, shreds, massa. We gaan het zien ik gun jou even goed die eerste prijs, want je hebt er keihard voor gewerkt ;)!
Ik zou het jou ook gunnen, maar stiekem hoop ik natuurlijk te winnen. Ik moet ook wel zeggen dat ik de laatste weken vrij diep ben gegaan v.w.b. voeding, cardio en depletion training en heb het gevoel dat jij het wat relaxter hebt gehad, maar ik kan daar natuurlijk niet over oordelen. :) Gelukkig hoef ik niet naast jou op het podium te staan (ik neem aan dat jij na de wedstrijd B-atleet bent geworden). :P
Wel spannend dat we geen stemmen en tussenstanden kunnen zien, was dat andere jaren ook zo voor de deelnemers?

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.201
Aantal reacties
75
Beoordeling
4,48 50 reviews