Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Armen zijn nu 42cm koud...na een echt lekkere training 43,5.
Mijn doel is om voor volgend jaar zomder de 45cm koud te halen. Ik weet dat het heel moeilijk wordt (al dan niet onmogelijk) mja dan heb ik ook echt iets om voor te werken!
Kerel, respect, ziet er goed gedetaileerd uit en ik denk dat nu je gaat deadliften die rug nog wat breder en nog bruter wordt.
Petje af en hou jij em maar op .
Hoe lang train je btw al en ben je inderdaad naturel, zoals al eerder gevraagd(ik denk zelf van wel).
Ik heb in juni een kuurtje Test-Winny gedaan dat ik na 4 weken moest beëindigen wegens een zware blessure. Binnen nu en zeer korte tijd ga ik het opnieuw proberen (Dianabol-Test E-Deca). Test E heb ik nog 10ml over dus dat komt goed uit. Ben nu geheel blessure vrij en voel me goed. Dus dat wordt flink knallen en hopen dat ik bijna de 100kg ga aantikken over korte tijd!
Btw als alles goed gaat wil ik eind volgend jaar meedoen met een wedstrijd. Dit gaat alleen door als ik zelf tevreden ben over de massa die ik heb aangezet. Ik hoop het beste.