Fitness Seller
5

Back Double Biceps

• Media owner 50 Dollar
  • Datum plaatsing
Foto van maandje geleden...
Als je niet tegen die neg karma kan moet je niet gaan afreageren...wat zou ik dan over jou fysiek moeten zeggen/beoordelen....een 4,5? haha. Alleen al dat je zegt dat ik kleine lats en traps heb vind ik echt lachwekkend:roflol:

Maar ff serieus...blijf gewoon uit mijn posts. Misselijk ventje...
Verder niets over iemand anders hoor....is gewoon persoonlijk.

Als je een trui aan hebt valt het niet op dat je een goede progressie hebt gemaakt ;) . Hoop dat je diegene bent wie ik denk dat je bent :D .

Haha. Heb jij mij ooit negatieve karma gegeven dan? Daar kijk ik namelijk nooit naar.

Anyway, als dit hier gemiddeld met een 9 gerate wordt, is het bar slecht gesteld met de werklust van de gemiddelde dbbers. Dat zal wel komen doordat de helft in de bouw werkt.

Zoals ik zei zijn je armen ok. Echter heb je maar weinig thickness en wijdte op je rug. Eigenlijk heb ik je nog te hoog gerate met een zeven, want 1.82 met 86kg voor een juicer is natuurlijk lachwekkend. Eigenlijk zijn alle juicers van 1.80 met minder dan 110kg dat, maar dat terzijde. Ga eerst eens een paar jaar fatsoenlijk squatten en deadliften, praten we dan verder snoesje.

serieus kerel...jij hebt het echt iets te hoog in je bol. ''alles onder de 110kg die juiced lachewekkend''...jij bent echt niet normaal. kijk eerst eens naar jezelf ventje. het fysiek van een baksteen is nog beter. je hebt het gewoon zelf niet in je...acceptereer dat nou gewoon?:roflol:

@Jinsu...je kent me ws wel ja;)

serieus kerel...jij hebt het echt iets te hoog in je bol. ''alles onder de 110kg die juiced lachewekkend''...jij bent echt niet normaal. kijk eerst eens naar jezelf ventje. het fysiek van een baksteen is nog beter. je hebt het gewoon zelf niet in je...acceptereer dat nou gewoon?:roflol:

@Jinsu...je kent me ws wel ja;)

Als ik een kutfysiek heb(jonger, zwaarder én kleiner dan jij), wat ben jij dan voor gay shit?

Mooie armen en schouders en een goede shape.

Traps, onderrug, en meer rugwijdte is een aandachtspunt.

En benen?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
50 Dollar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
11.575
Aantal reacties
67
Beoordeling