MuscleMeat
Muay Thai J

Back en Front Double Biceps

Mijn verbeterpunten zijn nog steeds vooral mijn armen en schouders, vandaar dat ik ze nu 3x per week intensief aanpak! Rug wordt ook goed meegetraind... Military presses, chins, rows, triceps pushdowns, biceps curls,...

[B]FOTO IS KOUD GENOMEN[/B]
(zoals ik dus 23 uur per dag rondloop)

Stats zijn vanaf nu geheim tot ik er zelf over tevreden ben ;) Behalve dat ik 21 ben en 1m77 groot :D

Nog een Most Muscular erbij (ook koud genomen):

[IMG]http://www.photo-host.org/img/677274most_muscular.jpg[/IMG]
ziet er goed uit dat weet je goed werk mag wel wat massa erop maar staat al goed voor de zomer:D!!

vette v vorm man. ik denk dat je je bij schouders ook goed moet richten op de achterkant. de wijdte van je rug is echt super nu nog dikker.

Vind dat je goede vorderingen maakt, proficiat man, je bent een doorzetter...

Ik vind het er nog maar erg skinny uitzien maar ok...je gaat iig redelijk goed vooruit tov je vorige foto's.

Ik vind het persoonlijk ook skinny uitzien, is natuurlijk wel tezien dat je alle spiergroepen traint ,maar er moet toch nog aardig wat massa bijkomen.

goeie borst en lats. maar 3x per week intensief.. is dat wel verstandig? vooral omdat je schouders met veel andere spiergroepen ook mee belast. ik zou gewoon gaan voor 1 of 2x per week.

Ik heb nog wel een tipje....

Hou bij het poseren (biceps vz) je elleboog wat hoger, span eerst zo ver mogelijk door en daarna een stukje terug terwijl je ook je triceps aanspant. Hierdoor komt ook de definitie van je triceps uit en lijkt je arm dikker. Draai je volledige onderarm iets meer naar achteren zodat de schaduw van je hand niet op je biceps valt...

Verder ziet het er goed uit, wel erg droog en ik vermoed dat je wat eenzijdig traint. De definitie en invulling op je rug kan stukken beter, het is nu wel erg vlak allemaal....

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.901
Aantal reacties
35
Beoordeling
0,00 0 reviews