XXL Nutrition
bodybuilding.nl

Mister_Little

Voor dit jaar had ik mijn eerste wedstrijd gepland staan. Totaal niet nagedacht bij de contest. Na de aankondiging viel dit eigenlijk precies samen met mijn prep en wedstrijd.

Het leek me sowieso al leuk om mijn wedstrijd prep te gaan loggen om de progressie te kunnen bijhouden maar ook om soms dingen terug te lezen tips te krijgen van andere leden op bepaalde vlakken. Nu kon ik dit dan samen doen met de contest.

Het is een bewogen avontuur geweest. Paar keer goed ziek geweest. Op ongeveer 7 weeks out besloten van coach te wisselen. Ontzettend mooi leer proces voor mij gewest. Niet alleen m.b.t. tot de sport.

Begin stats:
Gewicht: 80,7kg
Vet: 17,7%
Buikomtrek: 87cm.

Eind stats:
Gewicht: 70,2kg
Vet: niet gemeten verwacht 5 a 6%
Buikomtrek 76,5cm

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/from-little-to-lethal.441614/
Wat ik zie, is iemand die enorm toegewijd is aan bodybuilding. Ondanks het drukke leven van een gezin opvoeden en daarnaast nog deelnemen aan een wedstrijd, heb ik daar alleen maar diep respect voor

Je shape liegt er niet om! Je hebt hele sterke verhoudingen en een mooie hardheid in je spieren. Ik zou zeggen dat je bovenlichaam misschien wat dominanter oogt. Al met al een prachtige shape, waar je nog heel goed op kunt voortbouwen en ongetwijfeld nog vele prijzen mee gaat binnenhalen 💪🏻.”

Kan uiteraard niet anders dan hier 5 sterren voor te geven. Top fysiek en ik weet welke weg je hiervoor hebt afgelegd. Top!!

Rene heeft wat lichamelijke tegenslagen gekend. Maar heeft alles doorgezet voor zijn wedstrijd.
Zijn start fysiek was al niet slecht en dit is het kersje op de taart.

Top gedaan ouwe.

Media informatie

Categorie
Contest 2025
Geplaatst door
bodybuilding.nl
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
651
Aantal reacties
19
Beoordeling